شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

تکمیل فضاهای آموزشی دانشکده گراش در قالب کد ملی قرار گرفت+درخواست

پس از ملی شدن طرح پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان؛نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی طرح “تکمیل فضاهای آموزشی دانشکده گراش” را هم ملی کرد. به گزارش میلاد لارستان به…

پس از ملی شدن طرح پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان؛نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی طرح “تکمیل فضاهای آموزشی دانشکده گراش” را هم ملی کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، طرح “تکمیل و تجهیز فضاهای آموزشی و کمک‌ آموزشی دانشکده علوم پزشکی گراش” با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده به طرح‌های ملی پیوست.

پیوستن به طرح‌های ملی به معنای دارای کد ماده ۲۳ شدن طرح در سازمان برنامه و بودجه است که مورد موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز قرار گرفته است.

با این اقدام جذب بودجه آسان‌تر و بودجه‌های بیشتری می‌توان دریافت کرد.

به گفته مهندس یحیایی معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی گراش این طرح شامل دو ساختمان آموزشی نیمه‌تمام (متوقف‌شده از سال ۸۲) و فضاهای کمک آموزشی است که بالغ بر ۶ هزار متر مربع می‌باشند.

وی همچنین برآورد کرد که برای اجرای این طرح حداقل ۶۰ میلیارد تومان بودجه نیاز است که بخشی از آن توسط خیرین و نیک‌اندیشان تامین شده است.

نماینده مردم جنوب فارس در مجلس شورای نیز ضمن تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌ها مسئولان دانشکده علوم پزشکی گراش و همکاری مسئولان وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه ابراز امیدواری کرد که این طرح تکمیل و در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است؛ چندی پیش نیز با پیگیری‌های نماینده و مسئولان، طرح پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان به طرح‌های ملی پیوست و گامی دیگر برای توسعه مراکز آموزشی و درمانی جنوب فارس برداشته شده است.

میلاد لارستان: پیگیری و مصوب شدن این اقدام خوب و مبارک قابل تحسین است و جای تقدیر و تشکر دارد اما انتظار می‌رود با تلاش مجدانه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه این روزها اسناد بودجه بندی سال آتی جهت ارسال به مجلس، در حال تنظیم است، بتوان بودجه‌های خوبی برای پروژه‌های پردیس علوم پزشکی لارستان و همچنین گراش تعیین کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین