سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بیدار باشیم و نگاهبان دیار شیران!

هفتاد و چند روز است مشتی اغتشاش‌گر، تروریست، داعشی، تجزیه‌طلب، منافق و غیره به سرکردگی آمریکای جنایت‌کار و صهیونیسم کودک کش با پول بادآورده آل سعود و نقشه آمریکا و…

هفتاد و چند روز است مشتی اغتشاش‌گر، تروریست، داعشی، تجزیه‌طلب، منافق و غیره به سرکردگی آمریکای جنایت‌کار و صهیونیسم کودک کش با پول بادآورده آل سعود و نقشه آمریکا و صهیونیست ‌ها به کشتارها، ناامنی و تخریب ایران اسلامی مبادرت نموده و هدفشان تکه‌تکه کردن و تجزیه ایران و مطیع و نوکر نمودن قسمت‌های تجزیه شده برای تأمین امنیت رژیم صهیونیستی و محو نمودن قدرت عظیم ایران مقتدر و یکپارچه است.

برای این منظور مشتی جوان ناآگاه و بی‌اطلاع از همه‌چیز و احساسی و غالباً معاند، با دلارهای نفتی سعودی به وسیله ابزارهای خون‌ریز به جان متدینین و نیروهای بسیجی و امنیتی افتاده و اغتشاش و آشوب را رقم زدند و هنجارشکنی ها نمودند.

 مشتی بهائی از خدا بی‌خبر هم با همه ابزارهای هنجار شکنانه بنام مردم ایران، هیزم بیار معرکه شدند و با وقاحت تمام شأن زنان ایران اسلامی را تباه کردند.

 بد نیست به آمار رسمی که از بافت اغتشاشگران منتشرشده، سری بزنیم تا این‌ها را بهتر بشناسیم:

-بدنه اغتشاشات را عمدتاً جوانان بین ۱۵ تا ۳۰ سال تشکیل داده اند.

-این اغتشاشات اگرچه جنبش زنان نامیده شده، اما تنها ۱۱ درصد اغتشاشگران را دختران و زنان تشکیل داده و ۸۹ درصد آنان مذکر بوده اند.

– ۷۷ درصد شرکت کنندگان تحصیلات زیر دیپلم داشته اند و فقط ۱۹ درصد از شرکت کنندگان در آشوب ها دانش آموز یا دانشجو بوده اند.

در میان اغتشاشگران کمتر از یک درصد تقید دینی و مذهبی داشته اند تا جایی که از میان افراد دستگیر شده تنها سه نفر اهل خواندن نماز بوده اند.

حدود ۴۷ درصد از دستگیر شدگان نیز از آسیب دیدگان اجتماعی نظیر فرزندان طلاق و افراد معتاد بوده اند.

اگرچه در بخش مدیریت اغتشاشها وجود جریان خارجی ملموس بوده است اما در بحث بدنه اجتماعی آشوب ها غلبه با آسیب دیدگان اجتماعی است. کما اینکه هر چه از مدیریت به سمت بدنه آشوب می رویم، سطح کم سوادی، فقر، فقدان امید به آینده و بی اعتمادی نسبت به کارآمدی مسئولان کشور افزایش می یابد.

این بافت ناهنجار متأسفانه با ۲۰۰ کشته از همه اقشار بیش‌از ۱۷۰۰ میلیارد تومان خسارت مالی و تجهیزات عمومی اعم از اتوبوس، آمبولانس، مغازه، منزل، مسجد و غیره را تخریب و به مقدسات از جمله قرآن جسارت و با ددمنشی و آشوب، آرامش را از جامعه سلب نموده و برخی با ناآگاهی، آتش‌بیار معرکه شدند و بعضی آگاهان هنجارشکنی کردند و ضربات تأسف‌بار وارد نمودند. اما اربابانشان فهمیدند که ایران اسلامی دیار شیران و قهرمانان  و کنام پلنگان است نه جایگاه کرکسان و روباهان و کفتاران.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین