شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

بررسی روند تکمیل خانه تنیس لارستان با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران

دکتر مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران با داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان در محل فرمانداری دیدار و گفتگو کرد. به گزارش میلاد لارستان به…

دکتر مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران با داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان در محل فرمانداری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، در این دیدار فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه لارستان بزرگ ورزشکاران زیادی را در درون خود پرورش داده است که اکثر آنها در میادین ملی و بین‌المللی می درخشند، خواستار حمایت همه جانبه فدراسیون از ورزشکاران تنیس روی میز شهرستان لارستان شد.

داریوش دهقان به احداث ساخت بزرگترین خانه تنیس کشور در لارستان اشاره کرد و گفت: این خانه تنیس در زمینی به مساحت ۱۷۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۳۰۰ متر مربع هم اکنون با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال بصورت مشارکتی دولت و خیرین در حال احداث می باشد، که این طرح بزرگ ورزشی هم اکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی را به همراه دارد.

وی خواستار تامین تجهیزات این سالن از جمله کف پوش، میزهای تنیس روی میز، صندلی و وسایل سرمایشی و گرمایشی و غیره برای این سالن ورزشی شد.

دهقان همچنین تاکید کرد که در بخش های مرکزی، بیرم صحرای باغ و بنارویه لارستان نیز نوجوانان و جوانان پر استعداد و درخشانی هستند که در ورزش تنیس روی میز در حال رشد و شکوفایی اند که نیاز به حمایت جدی دارند.

فرماندار ویژه لارستان در پایان آمادگی منطقه لارستان بزرگ را برای برپایی مسابقات ملی و بین المللی، اردوی تیم ملی و غیره اعلام کرد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران نیز تاکید کرد: لارستان از جمله شهرستان های بزرگی است که ورزشکاران رشته تنیس روی میز آن از برخی مراکز استانها نیز بیشتر هستند که اینها مایه افتخار اند.

وی گفت: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه لارستان بزرگ، تلاش می کنیم که انشالله مسابقات ملی و یا حتی بین المللی تنیس روی میز در این خطه ورزشکار و ورزش دوست برگزار نماییم و یا تیم ملی تنیس روی میز ایران در این شهرستان اردو بزند.

رییس فدراسیون تنیس روی میز همچنین قول مساعد داد که مطالبات مطرح شده توسط فرماندار را پیگیری و اجرایی نماید.

در این نشست همچنین شاهرخ شهنازی از کمیته ملی المپیک، احسان طاهری معاون فرمانداری، احمد علمدار بخشدار صحرای باغ، دکتر عاطفه رئوفی، ترابی رئیس هیئت تنیس روی میز استان فارس، طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، عبدالرحیم مقیمی، علی پیروز، مهدی شهابی، محسن قربان رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان و جمعی از اعضای هیئت و بازیکنان و پیشکسوتان رشته تنیس روی میز شهرستان نیز حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران و فرماندار در ادامه از خانه در حال احداث تنیس روی میز لارستان نیز بازدید کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۴:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین