شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اجرای 23 پروژه ورزشی در سطح لارستان

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: هم اینک ۱۳ طرح ورزشی از ساخت سالن های چندمنظوره تا احداث ۱۰زمین چمن و سالن های کشتی و زورخانه ای با اعتبار…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: هم اینک ۱۳ طرح ورزشی از ساخت سالن های چندمنظوره تا احداث ۱۰زمین چمن و سالن های کشتی و زورخانه ای با اعتبار بیش از هزار میلیارد ریال در لارستان در حال اجراست که میانگین پیشرفت فیزیکی آنها از حدود ۱۰ تا بالای ۷۰ درصد است.

آئین تجلیل از ۱۵۰ نفر از هیات های ورزشی، قهرمانان ملی، ورزشیاران نیک اندیش و مدیران تیم های لیگی، با حضور سردار محمد تهرانی مقدم برادر پدر موشکی ایران، حمید شکیبامهر معاون وزارت ورزش و جوانان، وحید جعفری اسپانسر تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در محل تالار وحدت شهر لار برگزار شد.

در این مراسم رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان در این آیین گفت: بیش از ۵۰ هیات ورزشی در قالب حدود هشت هزار ورزشکار ساماندهی شده در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

محمدحسن طیبی افزود: هم اینک ۱۳ طرح ورزشی از ساخت سالن های چندمنظوره تا احداث ۱۰زمین چمن و سالن های کشتی و زورخانه ای با اعتبار بیش از هزار میلیارد ریال در لارستان در حال اجراست که میانگین پیشرفت فیزیکی آنها از حدود ۱۰ تا بالای ۷۰ درصد است.

وی بیان کرد: لارستان ظرف دو سال گذشته و با وجود رکود سختی که بر عرصه ورزش ناشی از کرونا حاکم بود توانست با هماهنگی و همکاری خوب ستاد مدیریت کرونا و رعایت پروتکل های ورزشی میزبان چندین رشته ورزشی از جمله مسابقات ملی هندبال، شطرنج و کشتی ملی بزرگسالان آلیش باشد.

در این مراسم معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان فارس نیز گفت: ورزش لارستان بر اساس شاخص های مختلف از جمله سرانه ورزشی، حضور ورزشکاران در میدان ها و عرصه های ملی و سایر فاکتورها توانست در سال ۱۳۹۹ بین ۳۶ شهرستان استان رتبه دوم را کسب کند.

محسن سالاری ادامه داد: همچنین استان فارس در زمینه اجرای طرح های خیرساز ورزشی در سطح ملی رتبه نخست را دارد که سهم شهرستان لارستان و مشارکت مثال زدنی نیک اندیشان این خطه نیز در این عرصه قابل توجه است.

در این همایش از ۱۵۰ ورزشکار، قهرمان، پیشکسوت و حامی ورزش لارستان با حضور جمعی از مسئولان ملی، استانی و محلی تجلیل شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۳:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین