شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

باخت دختران هندبالیست لارستانی در مصاف با صدرنشین لیگ‌برتر

هفته دوم لیگ برتر هندبال زنان با برتری تیم‌های سنگ آهن بافق، سپاهان اصفهان، فولاد هرمزگان و شیشه قزوین به پایان رسید. به گزارش میلاد لارستان، هفته دوم رقابت‌های لیگ…

هفته دوم لیگ برتر هندبال زنان با برتری تیم‌های سنگ آهن بافق، سپاهان اصفهان، فولاد هرمزگان و شیشه قزوین به پایان رسید.

به گزارش میلاد لارستان، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان ایران امروز (جمعه ۱۶) برگزار شد و تیم شیشه قزوین با کسب پیروزی پرگل و با تفاضل گل بهتر نسبت به رقبا در صدر جدول قرار گرفت.

در مهم‌ترین دیدار این هفته شیشه قزوین و شهید چمران لارستان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه ۳۴ بر ۲۸ به سود شیشه قزوین به اتمام رسید.

در دیگر دیدار مهم این هفته شهید شاملی کازرون به مصاف تیم سنگ آهن بافق یزد رفت و با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ نتیجه را به سنگ آهن واگذار کرد.

سپاهان اصفهان که هفته اول را با شکست به اتمام رسانده بود، موفق شد در دیدار با غدیر ملایر با نتیجه ۲۸ بر ۲۱ به پیروزی برسد.

شهرداری ماهان کرمان و فولاد هرمزگان نیز به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این دیدار با نتیجه ۲۷ بر ۲۴ به سود فولاد هرمزگان به پایان رسید.

براساس تیم‌های شیشه قزوین، فولاد هرمزگان و سنگ آهن بافق با کسب ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر به ترتیب در جایگاه اول تا سوم جدول رده‌بندی قرار دارند. همچنین تیم‌های فولاد سپاهان و شهید شاملی کازرون با کسب ۲ امتیاز و تفاضل گل بهتر به ترتیب در جایگاه چهارم و پنجم ایستادند.

تیم‌های شهید چمران لارستان، شهرداری ماهان کرمان و غدیر ملایر، بدون هیچ پیروزی به ترتیب در جایگاه ششم تا هشتم جدول قرار گرفتند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۷:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین