یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تیم شهید چمران باز هم باخت؛ زنگ خطر سقوط برای هندبال بانوان لارستان

تیم زاگرس جنوبی کازرون در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان کشور از سد تیم، شهید چمران لارستان گذشت و همچنان در رده دوم جدول باقی ماند. به…

تیم زاگرس جنوبی کازرون در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان کشور از سد تیم، شهید چمران لارستان گذشت و همچنان در رده دوم جدول باقی ماند.

به گزارش میلاد لارستان، در این بازی که روز جمعه در شهرستان کازرون از توابع استان فارس برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه ۲۹ بر ۲۱ به برتری دست یافت.

تیم زاگرس برای اینکه همچنان جای خود را در رده دوم محکم کند و حتی نگاهی هم به صدر جدول داشته باشد تا در صورت لغزش صدرنشین جای این تیم را بگیرد بازی با برتری آغاز و نیمه نخست با نتیجه ۱۵ بر ۹ به سود خود تمام کرد.

در نیمه دوم هم برتری از آن تیم زاگرس بود و در نهایت هم با نتیجه ۲۹ بر ۲۱ به پیروزی رسید و جای خود در رده دوم جدول با هشت امتیاز مستحکم کرد.

نماینده لارستان که سابقه خوبی در لیگ برتر و حتی رسیدن به جام باشگاه های آسیا را در کارنامه دارد، هر چند تنها پنج هفته از این رقابت ها پشت سر نگذاشته است اما این تیم با قرار گرفتن در انتهای جدول و بدون بُرد، زنگ خطر سقوط برای این تیم قدیمی به صدا در آمده است.

با پایان هفته پنجم تیم فولاد هرمزگان با ۱۰ امتیاز صدرنشین است، زاگرس جنوبی کازرون و سنگ آهن بافق نیز هر کدام با ۸ امتیاز دوم و سوم هستند.

همچنین تیم شهدای رزکان البرز و سپاهان با ۶ امتیاز در جای چهارم و پنجم قرار دارند ، نفت و گاز گچساران با ۲ امتیاز در جایگاه ششم و تیم های شهید چمران لارستان و سنندج هم بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارند و خطر سقوط این دو تیم قدیمی را تهدید می کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۶:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین