یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

میزبانی لارستان از فولاد اصفهان

هفته دوم نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان فردا با برگزاری ۴ دیدار آغاز می‌شود. به گزارش میلاد لارستان، هفته دوم نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان فردا، جمعه ۷…

هفته دوم نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان فردا با برگزاری ۴ دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان، هفته دوم نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان فردا، جمعه ۷ مهر با برگزاری ۴ دیدار برگزار می‌شود که در مهمترین دیدار دو تیم شهدای رزکان البرز و سنگ آهن بافق که در رده اول و دوم جدول رده‌بندی هستند با یکدیگر مصاف می‌کنند.

شهدای رزکان البرز با هدایت ناهید رضایی در هفته نخست لیگ موفق شد شهید چمران لارستان را با نتیجه ۲۴-۳۶ از پیش رو بردارد تا با تفاضل گل بهتر نسبت به بافق در صدر جدول بایستد. بافق نیز ۱۹-۳۰ سنندج را شکست داد.

فولاد مبارکه سپاهان که در هفته اول لیگ برابر نفت و گاز گچساران به دلیل پزشکی حاضر نشد، این بار مهمان شهید چمران لارستان است و باید منتظر ماند و دید شاگردان فاطمه محمدخانی در نخستین بازی خود در لیگ برتر هندبال چه عملکردی دارند. این بازی از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه ۷ مهرماه ۱۴۰۲ در محل ورزشگاه طوبی شهر لار برگزار می‌شود. حضور بانوان هوادار جهت تماشای بازی از نزدیک آزاد است.

نفت و گاز گچساران هم که متین نجد سمیعی را روی نیمکت مربیگری خود دارد، به مصاف فولاد هرمزگانی می‌رود که در هفته اول موفق شد در یک بازی تماشایی و مهیج ۲۲-۲۷ مقابل زاگرس جنوبی به برتری برسد و در حال حاضر با دو امتیاز و تفاضل گل ۵ در رده سوم قرار دارد.

زاگرس جنوبی کازرون نیز با هدایت خدیجه قانع، سنندج را پیش رو دارد. تیم هندبال سنندج با هدایت پریا فرجی با باریکنان کاملاً بومی بعد از ۷ سال دوری از لیگ برتر امسال دوباره در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده است.

 

برنامه کامل هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان به این ترتیب است:

شهید چمران لارستان – فولاد مبارکه سپاهان

شهدای رزکان البرز – سنگ آهن بافق

فولاد هرمزگان – نفت و گاز گچساران

سنندج – زاگرس جنوبی کازرون

تمام دیدار‌های هفته دوم لیگ برتر هندبال رأس ساعت ۱۱ جمعه ۷ مهر برگزار می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۶:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین