چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

فوتِ تماشاچیِ تصادف در لار!

  سخنگوی اورژانس لارستان گفت: در زمانی که پرسنل اورژانس در حال امداد رسانی برای مصدومین تصادف شده بودند،متأسفانه مردم نیز در حال تماشای این صحنه بودند که یک دستگاه…

 

سخنگوی اورژانس لارستان گفت: در زمانی که پرسنل اورژانس در حال امداد رسانی برای مصدومین تصادف شده بودند،متأسفانه مردم نیز در حال تماشای این صحنه بودند که یک دستگاه خودرو با یکی از تماشاگران برخورد کرده و متأسفانه به دلیل بالا بودن شدت جراحت،در صحنه فوت شده است.

بیگلری از وقوع حادثه تصادفِ شب گذشته در بلوار سیدعبدالحسین لاری خبر داد و گفت: راننده خودرویی که تماشاچی حادثه تصادف بود با خانمی که نظاره گر همین صحنه بود،برخورد نمود.

وی گفت: شب گذشته در بلوار سیدعبدالحسین لاری تصادفی بین یک دستگاه موتورسیکلت با عابر پیاده رخ داده که سه مصدوم به همراه داشته و سریعا دو دستگاه آمبولانس کمربندی و شهری یک به این صحنه اعزام شدند.

در زمانی که پرسنل اورژانس در حال امداد رسانی برای مصدومین تصادف شده بودند،متأسفانه مردم نیز در حال تماشای این صحنه بودند که یک دستگاه خودرو با یکی از تماشاگران برخورد کرده و متأسفانه به دلیل بالا بودن شدت جراحت،در صحنه فوت شده است.

وی در پایان بیان کرد: همشهریان عزیز باید در زمان تصادف دقت زیادی داشته باشند چون ازدحام در مکان حادثه می‌تواند منجر به حادثه جدید باشد و روال ارائه خدمات پزشکی را برای مصدومان حادثه دیده کندتر کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۳:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین