جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

۱۴۰۰ نفر در مساجد لارستان معتکف شدند

  رییس اداره تبلیغات اسلامی لارستان گفت: حدود ۱۴۰۰ نفر در ۱۹ مسجد لارستان معتکف هستند. حجت‌الاسلام مهدی اقبالی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه ۱۹ مسجد…

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی لارستان گفت: حدود ۱۴۰۰ نفر در ۱۹ مسجد لارستان معتکف هستند.

حجت‌الاسلام مهدی اقبالی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه ۱۹ مسجد در سراسر لارستان میزبان معتکفین است، اظهار کرد:‌ از این تعداد ۴ مسجد در سطح شهر لار و مابقی در شهرها و روستاهای تابعه است.

وی با بیان اینکه مراسم معنوی اعتکاف در روستاها و بخش‌هایی که دارای روحانی مستقر هستند،‌ در حال برگزاری است، افزود: در مجموع حدود ۱۴۰۰ معتکف داریم که ۷۰ درصد آنان از بانوان و ۳۰ درصد آقایان تشکیل می‌دهند.

این مسوول با اذعان به اینکه در تمام مساجد کلاسها و حلقه‌های اعتقادی قرآنی و معرفتی وجود دارد، ادامه داد: روحانیون مستقر و طرح هجرت در روستاها و بخشها نیز به اجرای برنامه های معنوی می‌پردازند.

وی از برگزاری اعمال و دعای ام داوود در روز سوم و پایانی مراسم اعتکاف خبر داد و یادآور شد:‌ با همکاری مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و برادران لارستان، تعدادی از مبلغین، مبلغات و روحانیون در مراسم اعتکاف مشغول به فعالیت هستند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی لارستان از عنایات امام جمعه لار در راستای حمایت از برگزاری اعتکاف بعد از تعطیلی ۲ ساله، اضافه کرد: از اداره آموزش و پرورش، بسیج، حوزه های علمیه، مبلغین، هییات مذهبی و هیئت امناهای مساجد که در امر برگزاری مراسم معنوی اعتکاف همکاری کردند تقدیر و تشکر می کنیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۵:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین