پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

جلسه ستاد اعتکاف در لارستان برگزار شد

جلسه ستاد اعتکاف در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی لارستان جلسه ستاد اعتکاف به ریاست امام جمعه شهرستان و دبیری…

جلسه ستاد اعتکاف در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی لارستان جلسه ستاد اعتکاف به ریاست امام جمعه شهرستان و دبیری اداره تبلیغات اسلامی لارستان در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا رییس اداره تبلیغات اسلامی حجت الاسلام اقبالی گزارشی از اعتکاف سال گذشته ارائه دادند که درسال گذشته در ۲۵مسجد لارستان باحضور حدود ۱۱۰۰ نفر خواهران و برادران اعتکاف برگزار شد که امید می رود امسال تعداد بیشتری شرکت کننده داشته باشیم.

سپس حجت الاسلام والمسلمین موسوی خرم امام جمعه لار نکاتی در مورد ارزش و اهمیت اعتکاف بیان داشتند و اعتکاف را فرصت مهمی برای بندگی دانستند و نکاتی پیرامون برگزاری اعتکاف متذکر شدند.

در این جلسه اعضا ستاد اعتکاف مسئولین حوزه های علمیه برادران و خواهران، فرمانداری،شهرداری، آموزش و پرورش ، جهادکشاورزی، دانشگاه آزاد، نیروی انتظامی،کمیته امداد، اداره ارشاد اسلامی، بسیج و شورای هیئات مذهبی ، جهت هرگونه همکاری و کمک در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم ، اعلام آمادگی کردند.

حجت الاسلام اقبالی در حاشیه این جلسه ضمن تشکر از همه عزیزان دست اندرکار اعتکاف مخصوصآ هیئت امناهای مساجد میزبان معتکفین، پایگاههای مقاومت و جوانان جهادی فعال در مساجد گفت: باتوجه به اینکه سال گذشته اولین تجربه اعتکاف بعد از کرونا بود پیش بینی میشود امسال در حدود ۴۰ مسجد در سراسر شهرستان اعتکاف برگزار شود و در روستاها روحانیون مسئولیت انجام اعتکاف را عهده دار شدند.

در شهر لار حدود ۵ مسجد میزبان اعتکاف هستند و بقیه مساجد در روستاها و بخشهای لارستان میزبان معتکفین هستند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی لارستان گفت: ازخیرین خواهشمندیم که با عنایت به مراسم معنوی اعتکاف کمکهای مالی خود را در جهت برگزاری این مراسم در سراسر لارستان را به مسئولین برگزاری در مساجد انجام دهند یا با اداره تبلیغات اسلامی جهت همکاری و انجام هزینه معتکفین در ارتباط باشند.

شماره اداره تبلیغات اسلامی جهت هرگونه همکاری و مساعدت۵۲۲۴۲۵۳۲ _ ۵۲۲۴۲۵۳۳ اعلام شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۳:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جلسه ستاد اعتکاف در لارستان برگزار شد”

  1. ناشناس گفت:

    این اقایان در چه خیال و مردم گرفتار در چه خیال؟!؟!یک مقدار بخود ایید و بفکر مردم که در وضعیت اسفبار اقتصادی هستند باشید.حالا جلسه اعتکاف هم گرفتید که چی؟؟!!چقدر مشکل مردم بیچاره حل کرده اید؟؟باور کنید فقط برای خودتان سینه می زنید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین