چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

آیین افتتاح زیر ساخت‌های رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی لارستان

آیین افتتاح زیر ساخت‌های رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی لارستان برگزار شد. آیین افتتاح زیر ساخت‌های رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی لارستان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی…

آیین افتتاح زیر ساخت‌های رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی لارستان برگزار شد.

آیین افتتاح زیر ساخت‌های رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی لارستان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، فرماندار ویژه لارستان، امام جمعه لار، امام جمعه اهل‌سنت خنج، جمعی از مسوولان شهرستان های خنج، اوز، جویم و لارستان، خیرین، نخبگان و دانشگاهیان برگزار شد.

در این مراسم دکتر محسن سلمان‌پور رییس دانشگاه علوم پزشکی لارستان در سخنانی گفت: وقتی تصمیم گرفتیم تا در جرگه دانشگاه های دارای رشته پزشکی قرار بگیریم به نظر راه طولانی و سختی را در پیش رو داشتیم. اما توکل‌مان به همان خدایی بود که در اندیشه نیک اندیشان منطقه جاری و ساری‌ست.

وی افزود: در این جایگاه با تلاش شبانه روزی خیرین، مسئولین سیاسی شهرستان و همکاران موفق شدیم تحسین ویژه ارزیابان رشته پزشکی را در دومین بازدیدشان از زیرساختهای رشته پزشکی برای خود کسب کنیم.

این مسوول تصریح کرد: شما دانشجویان پزشکی بدانید که ریش سفیدان حاضر در جلسه همه تلاش خود را به کار بستند تا امروز شما به بهترین حالت ممکن درس بخوانید.

وی یادآور شد: دو ضلع از مثلث تحقق موفقیت‌ها، بدون شک کارشناسان و همکاران پرتلاش ما در حوزه های مختلف آموزشی، توسعه و دفتر فنی در تحقق موفقیت امروز موثر بودند اما اگر نبود مجاهدت های شبانه روزی دکتر مریم عبداللهی، معاون آموزشی دانشگاه و آقای مجتبی صلح جو که همیشه متواضعانه و خاضعانه در این راه همراه ما بودند، امروز گردهم نمی‌آمدیم.

سلمان‌پور اضافه کرد: با وجود تمام تلاشها و زحمات خیرین در جهت تکمیل زیرساخت‌ها و تجهیزات مورد نیاز، تا رسیدن به ایده آل‌ها راه بسیار است اما دانشجویان بسیار خوبی داریم و در پی کاستی ها بسیار صبورند.

وی تاکید کرد: باز هم همینجا و از این تریبون دست یاری به سمت خیرین دراز کرده و در تکمیل و تجهیز بیشتر امکانات از ایشان یاری می طلبیم.

در این مراسم، از خیرین مشارکت‌کننده در راستای راه‌اندازی رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی لارستان و همچنین دانشجویان پذیرفته شده در این دانشگاه تحلیل شد.

در ادامه آزمایشگاههای فیزیولوژی، بیوشیمی، بافت شناسی و سالن تشریح برای رشته جدید پزشکی در دانشکده علوم پزشکی لارستان به بهره برداری رسید.

این طرح ها با اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد ریال توسط خیرین حاج محمدحسن راستی لاری وصی مرحوم حاج محمد باقر راستی لاری و حاج رضا علی استوار و دانشکده علوم پزشکی لارستان احداث و تجهیز شده است.

کلاس درس دانشجویان رشته پزشکی در ساختمان آموزش پزشکی در طبقه دوم کلینیک تخصصی هاشمی زاده نیزحاج رضا علی استوارو همچنین سالن تشریح نیز توسط حاج ناصر طالبان و مهندس عبادی بازسازی و تجهیز شده است.

گفتنی است؛ دانشجوی رشته جدید پزشکی(۱۶ پسر و ۷ دختر) در دانشکده علوم پزشکی لارستان مشغول به تحصیل شدند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۷:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین