جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 42 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

تقاضای راه‌اندازی رشته‌های پزشکی در دانشگاه آزاد لارستان

در پی انتشتر مصاحبه اخیر رییس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان عده‌ای از مخاطبان در پیام‌های جداگانه ای خواستار پیگیری و راه‌اندازی رشته‌های پزشکی، پرستاری و پیراپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی…

در پی انتشتر مصاحبه اخیر رییس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان عده‌ای از مخاطبان در پیام‌های جداگانه ای خواستار پیگیری و راه‌اندازی رشته‌های پزشکی، پرستاری و پیراپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان شدند.

به گزارش میلاد لارستان، در در پی انتشتر مصاحبه اخیر رییس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با تیتر؛ «اضافه شدن ۲ رشته کارشناسی‌ارشد به دانشگاه آزاد لارستان/آماده میزبانی از نخبگان بومی مهاجرت‌کننده هستیم» عده‌ای از مخاطبان با ارسال پیام‌های و متن‌هایی خواستار پیگیری و راه‌اندازی رشته‌های پزشکی، پرستاری و پیراپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان شدند.

دانشگاه آزاد اسلامی لارستان از قدیمی‌ترین، بزرگترین و با امکانات تربت مراکز علمی و دانشگاهی استان فارس و حتی جنوب کشور محسوب می‌شود و انتظار می‌رود بیش‌ازپیش از ظرفیت‌های موجود استفاده شود و با توسعه رشته‌های متنوع در مقاطع مختلف نسبت به جذب نخبگان و دانشجویان اهتمام داشت.

راه‌اندازی رشته‌های پزشکی، پرستاری و پیراپزشکی از جمله رشته‌هایی است که قابلیت راه‌اندازی آن در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان وجود دارد. هرچند از گذشته بسیار دور دانشجویان در رشته‌های کارشناسی مامایی و پرستاری در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان پذیرش و تربیت می‌شود اما متأسفانه در همین حد اکتفا شده و به دلایلی نامعلوم از گسترش رشته‌ها خبری نشده است.

با توجه به نیاز شهرستان لارستان و کمبود افراد متخصص در رشته‌های پزشکی، پرستاری و پیراپزشکی، می‌توان در یک تعامل بین دستگاهی با دانشگاه علوم پزشکی لارستان نسبت به جذب رشته‌های مکمل و مورد نیاز اقدام کرد.

انتظار است، مسوولان در عرصه‌های مختلف با استفاده حداکثری از ابزارهای موجود، بهترین بهره‌وری از زیرساخت‌ها در توسعه لارستان بکار گیرند.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تقاضای راه‌اندازی رشته‌های پزشکی در دانشگاه آزاد لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    فعلا که در زمان زمامداری ایشان دو‌مرکز دانشگاهی آزاد خنج و گراش از لارستان جدا شده اند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین