یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

نشستی از جنس علم؛ روسای دانشگاههای لارستان گرد هم آمدند

روسای دانشگاه های لارستان گرد هم آمدند.   به گزارش میلاد لارستان به نقل وبدا لارستان، صبح چهارشنبه، روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی لارستان در محل دفتر ریاست…

روسای دانشگاه های لارستان گرد هم آمدند.

 

به گزارش میلاد لارستان به نقل وبدا لارستان، صبح چهارشنبه، روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی لارستان در محل دفتر ریاست مجموعه علوم پزشکی لارستان گردهم آمدند.

در این نشست که با حضور دکتر محسن سلمان پور، رییس دانشگاه علوم پزشکی، دکتر طاهری از مجتمع آموزش عالی، دکتر زارع رییس دانشگاه آزاد، دکتر قرشی رییس دانشگاه پیام نور، دکتر یادگارفرد رییس مرکز آموزش های فنی و حرفه ای لارستان و با حضور سجاد ایزدپناه، مسئول واحد علم و فناوری سپاه برگزار شد، مشکلات و مسایل مرتبط با حوزه دانشگاهی منطقه و شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست علاوه بر گفتگو پیرامون ابعاد و زیرساخت‌های تشکیل مجمع نخبگان لارستانی، بر تعامل بیشتر دانشگاه ها و بر لزوم نگرش علمی و تخصصی برای پیشرفت منطقه تاکید شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۳:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “نشستی از جنس علم؛ روسای دانشگاههای لارستان گرد هم آمدند”

  1. دانشجوی. لاری گفت:

    حالا دیگه بر سر هر کوی. پیرزنی یک دانشگاه ساخته اند مثلاً درهمین منطقه جنوب فارس. علاوه برمرکز شهرستانها در بیرم واشکنان وجویم وخفر وفورگ و….. هم دانشگاه وجود. دارد. اما در بیشتر این ها. از علم وکیفیت علمی خبری نیست وشدن کارخانه مدرک سازی والسلام

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین