جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

نشست هم‌اندیشی نخبگان لارستان با مسئولان

نشست هم اندیشی نخبگان با مسئولین با شعار توسعه منطقه ای در گروه همدلی برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، به مناسبت سالروز حضور مقام معظم رهبری در لارستان بزرگ…

نشست هم اندیشی نخبگان با مسئولین با شعار توسعه منطقه ای در گروه همدلی برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، به مناسبت سالروز حضور مقام معظم رهبری در لارستان بزرگ و هفته تجلی همدلی نشست هم اندیشی نخبگان با مسئولین با شعار ( توسعه منطقه ای در گروه همدلی ) در محل سالن رضوان اداره آموزش و پرورش لارستان برگزار شد.

در این برنامه که با حضور طاهری معاون فرمانداری ویژه لارستان، افروزه سرپرست مجتمع آموزش عالی لارستان، افسری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، قرشی رئیس دانشگاه پیام نور و جمعی از مسئولین، اعضای هیئت علمی و نخبگان لارستان همراه بود در ابتدا دکتر افروزه سرپرست مجتمع آموزش عالی طی سخنان کوتاهی ضمن خوش آمد گویی به حضار گفت: این نشست در جهت حل چالش ها و معضلات منطقه با استفاده از ارائه راهکار توسط اندیشمندان و نخبگان منطقه برگزار شده است که امیدواریم نتیجه آن توسعه منطقه لارستان بزرگ باشد.

در ادامه برنامه هر یک از نخبگان، اعضای هیئت علمی و روسای دانشگاه به بیان نظریات خود پرداخته که در بین آنها دکتر زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در خصوص معضل تعریف توسعه در لارستان بزرگ، دکتر سلمانپور رئیس دانشکده علوم پزشکی در خصوص توسعه منطقه ای در حوزه علوم پزشکی با نگاه بر توریسم درمانی صحبت شد.

همچنین دکتر رخ گیره عضو هیئت علمی مجتمع آموزش عالی و مدیرعامل شرکت دانش بنیان پارس برهان سدید در خصوص چالش ها و فرصت های منطقه ای از طریق شرکت های دانش بنیان، دکتر طاهری عضو هیئت علمی مجتمع آموزش عالی در خصوص پیشنهاد راههای افزایش اثربخشی نخبگان در جهت توسعه منطقه ای، دکتر قریشی رئیس دانشگاه پیام نور در خصوص چگونگی تعامل اعضای هیئت علمی و فرهیختگان لارستان بزرگ با مسئولین و مهندس قناعت پور مدیر برج علم و فناوری لارستان در خصوص اقتصاد دانش بنیان به عنوان یک مسئله فرهنگی صحبت کردند.

در پایان سرهنگ افسری فرمانده سپاه ناحیه لارستان و طاهری معاون فرماندار ویژه لارستان در رابطه با برنامه ریزی ارتباط گیری موثر بین مسئولین شهرستان با نخبگان و ارائه راهکارها و دیدگاه ها نقطه نظرات خود را بیان نموده و جلسه را جمع بندی نمودند.

گفتنی است این نشست به همت مجتمع آموزش عالی، ناحیه سپاه و دانشگاه پیام نور لارستان برنامه ریزی شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

5 Responses to “نشست هم‌اندیشی نخبگان لارستان با مسئولان”

  1. لاری. مهندس گفت:

    اینشالله که با این جلسات لارستان به توسعه می رسد ومشکلات مردم حل میشود. والسلام علیکم. ورحمته الله

  2. ناشناس گفت:

    اقای لاری مهندس خیلی بعید است. چونکه تابحال چنین جلساتی هیچ خروجی نداشته است.

  3. ناشناس گفت:

    منظورتون از تخبگان دقیقا کیا هست؟ اینا که تو عکس هستن و صحبت کردن همه مسئول بودن که ! مطمئنید دیدار نخبگان بوده؟؟؟

  4. ؟ گفت:

    منظورتون از تخبگان دقیقا کیا هست؟ اینا که تو عکس هستن و صحبت کردن همه مسئول بودن که ! مطمئنید دیدار نخبگان بوده؟؟؟

  5. ناشناس گفت:

    بله ناشناس محترم نخبگان همان روسای محترم ادارات هستندکه هرروز فقط جلسه میگیرند و گزارش خبری برای من وشما تهیه میکنند؟!؟!؟!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین