یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

مسافر هست؛ پرواز نیست!!

برای مسیر هوایی لار به تهران تقاضای مسافران برای خرید بلیط هواپیما زیاد است اما معمولا این روزها سخت می‌توان بلیط خرید. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، تردد…

برای مسیر هوایی لار به تهران تقاضای مسافران برای خرید بلیط هواپیما زیاد است اما معمولا این روزها سخت می‌توان بلیط خرید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، تردد هوایی یکی از آسان‌ترین، راحت‌ترین، ایمن‌ترین و سریعترین سفرهاست و به همین دلیل با وجود تقریبا قیمت چند برابری هزینه این نوع از سفر اما به دلایلی که گفته شد، بازهم سفر هوایی طرفداران زیادی دارد.

در لارستان به واسطه برخورداری از زیرساخت‌های هوانوردی، علاقه مردم آن به سفر و همچنین دوری از مناطق مرکزی کشور، میل به سفر هوایی زیاد است.

اغلب مسوولان و مردم در کشور ایران، فرودگاه لارستان را بیشتر بخاطر پروازهای بین‌المللی آن می‌شناسند در صورتی که برروی پروازهای داخلی آن تمرکز کمی شده است.

تا چندی پیش ۳ پرواز بصورت هفتگی از فرودگاه لارستان به مقصد تهران بعنوان تنها مسیر داخلی برقرار بود که اکنون بدلایل نامعلومی یکی از این پروازها با وجود مسافر داشتن، باطل شده است و اکنون فقط ۲ پرواز در این مسیر پرطرفدار از فرودگاه لارستان برقرار است که آن هم با هواپیمای ۱۰۰ نفره انجام می‌شود.

اغلب اوقات وقتی برای خرید بلیط پرواز لار به تهران یا بلعکس که مراجعه می‌کنیم، با جمله تکمیل ظرفیت مواجه می‌شویم!! این مهم نشان می‌دهد مسافر هست، پرواز نیست!!

بسیاری از فرودگاههای کشور حتی مراکز استانها با وجود نداشتن مسافر، پرواز دارند اما در لار بلعکس است.

با توجه به سکونت جمع زیادی از مردم مناطق لارستان در تهران یا تردد پروازی اساتید دانشگاه، پزشکان، اشتغال به تحصیل دانشجویان، وجود مراکز تجاری در تهران، نیاز مراجعه مسوولان به پایتخت برای پیگیری امور سیاسی و اجتماعی و غیره برقراری پرواز پرتعداد در مسیر لار به تهران الزامی به نظر می‌رسد.

از مسوولان انتظار است تا با برنامه‌ریزی مناسب و با دعوت از شرکتهای هواپیمایی معتبر در راستای برقراری پروازها از فرودگاه لارستان اقدام شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مسافر هست؛ پرواز نیست!!”

  1. ناشناس گفت:

    کدام مسوول؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین