پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

ایجاد اشتغال با تسهیلات ارزان‌قیمت در روستاهای لارستان امکان‌پذیر است

فرماندار ویژه لارستان به موضوع ایجاد اشتغال در بخش ها و روستاها نیز اشاره کرد و گفت: طرح های بسیار زیادی را با استفاده از تسهیلات اندک و ارزان قیمت…

فرماندار ویژه لارستان به موضوع ایجاد اشتغال در بخش ها و روستاها نیز اشاره کرد و گفت: طرح های بسیار زیادی را با استفاده از تسهیلات اندک و ارزان قیمت می توان در روستاها اجرا کرد.

به گزارش میلاد لارستان، داریوش دهقان در نشست با بخشداران لارستان در کنار مردم بودن و همراهی کردن با مردم را بسیار مهم عنوان کرد و اظهار داشت: با مشارکت مردم بسیاری از مسائل و مشکلات قابل حل است، لذا از بخشداران بعنوان نمایندگان عالی دولت در بخش ها انتظار می رود موضوع ارتباط و تعامل با مردم را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

فرماندارویژه لارستان گفت: با مشارکت مردم بسیاری از مسائل و مشکلات قابل حل است.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی، بخشداران باید ضمن احصاء مسائل و مشکلات بخش ها و روستاهای شهرستان، راهکارهای کارشناسی برای رفع مشکلات ارائه کنند تا با رفع مشکلات موجود، سطح رفاه و رضایتمندی مردم ارتقا یابد.

این مسوول در کنار مردم بودن و همراهی کردن با مردم را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: با مشارکت مردم بسیاری از مسائل و مشکلات قابل حل است، لذا از بخشداران بعنوان نمایندگان عالی دولت در بخش ها انتظار می رود موضوع ارتباط و تعامل با مردم را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

دهقان به موضوع ایجاد اشتغال در بخش ها و روستاها نیز اشاره کرد و افزود: طرح های بسیار زیادی را با استفاده از تسهیلات اندک و ارزان قیمت می توان در روستاها اجرا کرد که موجب اشتغال ساکنین این مناطق می شود؛ که بخشداران باید در این زمینه نیز با استفاده از ظرفیت خود روستاییان، ورود جدی تری پیدا کنند.

مقام عالی لارستان در پایان خاطرنشان کرد: همه ما باید با هماهنگی، وحدت و همدلی و به دور از حاشیه ها، در جهت رشد و توسعه شهرستان گام برداریم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین