شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

رئیس فدراسیون، خبر افتتاح بزرگترین سالن تنیس ایران در لار را به وزیر ورزش داد

  رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران با بیان اینکه برنامه های توسعه ای این فدراسیون دربخش های مختلف اثر بخش بوده است ، از راه انداری بزرگترین سالن تنیس…

 

رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران با بیان اینکه برنامه های توسعه ای این فدراسیون دربخش های مختلف اثر بخش بوده است ، از راه انداری بزرگترین سالن تنیس روی میز کشور در لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، علی قارداشی در دیدارملی‌پوشان و مدال آوران تنیس روی میز با دکتر سیدحیدر سجادی وزیر ورزش و جوانان با ابراز خوشحالی از برگزاری این نشست ، بیان کرد : قطعا آنچه که امروز درارتباط با تلاش برای کسب افتخار و مدال آوری توسط ورزشکاران نونهال ، نوجوان و پیشکسوت در رویدادهای بزرگ ورزشی ، به ویژه در آسیا به عنو ان مهد قهرمانان این رشته در حضور وزیر ، ورزشی کشورمان عنوان می کنیم کاملا ملموس است.

وی در ادامه توضیحاتی را در خصوص تاریخچه برگزاری مسابقات تنیس روی میز ارائه کرد و افزود :مسابقات جهانی پیشکسوتان از سال ۱۹۸۲ حدود ۴۰ سال است که زیر نظر فدراسیون جهانی برگزار می شود. در آخرین مسابقه با حضور ۷۰ کشور دنیا به میزبانی عمان برگزار شد ، توانستیم در سه رده سنی صاحب ۳ مدال طلا و ۳ برنز شویم ضمن اینکه در بخش نوجوانان ، ملی پوشان کشورمان توانستند از سد تیم ملی کره جنوبی بگذرند و و در برابر چین در حالی که یک بر صفر جلو بودیم، در یک مبارزه منصفانه ، بازی را واگذار کردیم.

رئییس فدراسین تنیس روی میز با بیان اینکه ، نتایج به دست آمده توسط ورزشکاران کشورمان حاصل برنامه ریزی و دقت نظر در اجرای آنهاست ، اظهار داشت : مدالهای کسب شده و نتایج به دست آمده بیانگر این است ، ملی پوشان کشورمان با قدرت به سطح یک دنیا در رشته تنیس روی میز نزدیک می شود .

وی با اشاره به برنامه های توسعه ای فدراسیون در رده های سنی پایه ، کسب مدال برنز تیمی نوجوانان را مورد توجه قرار داد و افزود : در بخش نونهالان شکیبا نایب قهرامان شد و بانیا یاوری هم برنز سال قبل را تکرار کرد که این نتایج ارزنده نشان دهند آینده روی روشن برای تنیس روی میز ایران است.

علی قارداشی همچنین با مهم خواندن احداث اماکن ورزشی تخصصی در سراسر کشور با هدف توسعه ورزش همگانی و شناسایی استعدادهای ورزشی از راه اندازی سالهای ورزشی تنیس روی میز خبرداد و گفت : در سه شهرستان نسبتا کم برخوردار و مناطق جنوبی سه هزار صد متر به زیر ساختها اضافه شد وبا تلاش صورت گرفته بزرگترین سالن تنیس روی میز لار که به نام شهدای لارستان در آینده نزدیک افتتاح شود، ضمن اینکه در شهرستان شادگان سالن ورزشی ۱ هزار و ۲۰۰ متری و در شهرستان اوز با متراز ۱ هزار و صد متر دردست احداث است .

وی در بخش دیگری از سخنانش درخشش داوران و سرداوران ایرانی در رویدادهای بزرگ بین المللی را مورد توجه قرار داد و افزود: برای نخستین بار سرداوری از کشورمان قضاوت مسابقات قهرمانی آسیا را برعهده داشت ضمن اینکه خانم رضایی، درالمپیک ۲۰۲۲ توکیو حضور داشت ، نکته قابل توجه اینکه خانم هروی نیز برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس سهیه خواهد گرفت .

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۶:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین