جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 53 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

اردوی تیم ملی جوانان و انتخابی جوانان تنیس روی میز در لارستان برگزار می‌شود

میزبانی اردوی تیم ملی جوانان و انتخابی جوانان و دوره های ارتقاء مربیگری در لارستان بزرگ برگزار و از یک یا دو مربی لارستانی در اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت…

میزبانی اردوی تیم ملی جوانان و انتخابی جوانان و دوره های ارتقاء مربیگری در لارستان بزرگ برگزار و از یک یا دو مربی لارستانی در اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان با دکتر مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران با در تهران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه لارستان بزرگ ورزشکاران زیادی را در درون خود پرورش داده است که اکثر آنها در میادین ملی و بین‌المللی می درخشند، خواستار حمایت همه جانبه فدراسیون از ورزشکاران تنیس روی میز شهرستان لارستان شد.

داریوش دهقان همچنین به بزرگترین خانه تنیس کشور در لارستان اشاره کرد و خواستار میزبانی اردوی تیم ملی جوانان و انتخابی جوانان در لارستان و دعوت از مربیان لارستانی در اردوی ملی نوجوانان و برگزاری دوره های ارتقاء مربیگری در این خطه شد.

دهقان همچنین تاکید کرد که در بخش های مرکزی، بیرم صحرای باغ و بنارویه لارستان نیز نوجوانان و جوانان پر استعداد و درخشانی هستند که در ورزش تنیس روی میز در حال رشد و شکوفایی اند که نیاز به حمایت جدی دارند.

فرماندار ویژه لارستان در پایان آمادگی کامل لارستان بزرگ را برای برپایی مسابقات ملی و بین المللی، اردوی تیم ملی و غیره اعلام کرد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران نیز تاکید کرد: لارستان از جمله شهرستان های بزرگی است که ورزشکاران رشته تنیس روی میز آن از برخی مراکز استانها نیز بیشتر هستند که اینها مایه افتخار اند.

رییس فدراسیون تنیس روی میز همچنین قول مساعد داد که مطالبات مطرح شده توسط فرماندار را پیگیری و اجرایی نماید.

در این نشست همچنین محمد حسن طیبی رییس ورزش و جوانان شهرستان لارستان و جمعی از روسای هیات های ورزشی شهرستان نیز حضور داشتند.

در پایان مقرر شد میزبانی اردوی تیم ملی جوانان و انتخابی جوانان و دوره های ارتقاء مربیگری در لارستان بزرگ برگزار و از یک یا دو مربی لارستانی در اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین