شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

کانون زمین لرزه «درز» ۱۸ کیلومتر با مناطق مسکونی فاصله داشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: کانون زمین لرزه منطقه «درز و سایبان» در  لارستان ۱۸ کیلومتر با مناطق مسکنونی همجوار فاصله داشته است. به گزارش میلاد لارستان، خلیل عبدالهی…

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: کانون زمین لرزه منطقه «درز و سایبان» در  لارستان ۱۸ کیلومتر با مناطق مسکنونی همجوار فاصله داشته است.

به گزارش میلاد لارستان، خلیل عبدالهی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت امداد رسانی به زلزله زدگان جنوب استان فارس بیان کرد: با توجه به اینکه کانون زمین لرزه بیش از ۱۸ کیلومتر با مناطق مسکونی در این مناطق فاصله داشته تلفات جانی در این زمین لرزه روی نداده است.

وی ادامه داد: فاصله مرکز زمین لرزه تا مناطق مسکونی موجب شده تا خسارت‌های اندکی نیز به مناطق مسکونی وارد شود با این حال تیم‌های ارزیاب هلال احمر و ستاد بحران به منطقه اعزام شده تا نسبت به برآورد خسارت‌های احتمالی اقدام کنند.

او در ادامه متذکر شد: با توجه به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد وقوع زمین لرزه دیگر در این منطقه بودیم از این رو شهروندان باید موارد ایمنی را مدنظر داشته باشند و نسبت به رعایت موارد ایمنی اقدام کنند این در حالی است که تیم‌های امدادی نیز به صورت شبانه روزی در محل و به صورت پشتیبان در آمادگی کامل بوده تا در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای در کوتاه‌ترین زمان نسبت به رسیدگی و برطرف کردن مشکل اقدام کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۳:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین