شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

افزایش دو برابری اعتبارات نفت و گاز استان فارس

نماینده داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی از افزایش دو برابری اعتبارات سهم سه درصد نفت و گاز استان فارس در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد. به گزارش…

نماینده داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی از افزایش دو برابری اعتبارات سهم سه درصد نفت و گاز استان فارس در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از  فارس ، محمدجواد عسکری با تاکید بر اینکه تخصیص اعتبارات لازم از محل درآمد‌های نفت و گاز به استان فارس افزایش قابل توجهی داشته است، اظهار داشت: با تلاش نمایندگان فارس سهم فارس از منابع بودجه‌ای که از محل اعتبارات نفت و گاز تامین می‌شد به میزان دوبرابر افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه این اعتبار در اختیار تمامی دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت، افزود: با افزایش اعتبار ۱۱ هزار میلیاردی سهم نفت و گاز از بودجه ملی به میزان ۲۰ هزار میلیارد امید به تحول و جهش مناسبی در تکمیل پروژه‌های عمرانی و خدماتی در سطح استان فارس داریم.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با تاکید بر اینکه اعتبارات دولتی محدود است و باید در تزریق منابع مالی به پروژه‌های مختلف از فرآیند مشارکتی در تامین اعتبار لازم نیز به‌کارگیری شود، بیان کرد: تخصیص اعتبارات باید به گونه‌ای باشد که در تکمیل پروژه‌ها بتوانیم از منابع مختلف درآمدی نیز هزینه کنیم.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۸:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین