چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش فارس درخصوص تداوم آموزش‌های حضوری در مدارس

اداره کل آموزش و پرورش فارس درخصوص تداوم آموزش های حضوری در مدارس استان در اسفندماه ۱۴۰۱ اطلاعیه را صادر کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از اداره اطلاع…

اداره کل آموزش و پرورش فارس درخصوص تداوم آموزش های حضوری در مدارس استان در اسفندماه ۱۴۰۱ اطلاعیه را صادر کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، متن این اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

_دانش آموزان عزیز ،اولیا محترم

_مدیران و همکاران عزیز فرهنگی واحد‌های آموزشی سراسر استان فارس

سلام علیکم،

همانگونه که مستحضرید هدف اصلی طراحان اتفاقات اخیر، ایجاد وقفه در فرآیند آموزش حضوری در مدارس بود که بحمدلله با درایت و ورود به موقع مجموعه های بهداشتی و درمانی علوم پزشکی و همچنین واکنش سریع دستگاه های امنیتی و دستگیری برخی عوامل فریب خورده روبرو گردید که در اینجا برخود فرض میدانیم که از همه عزیزانی که با نهایت دلسوزی و تدبیر مجموعه آموزش و پرورش استان را در این مساله یاری کردند از جمله: استاندار محترم فارس و معاونین ایشان، مسئولین امنیتی و انتظامی، بسیج و دانشگاه علوم پزشکی و همه اصحاب محترم رسانه ، مطبوعات و خبرگزاری ها و بویژه صدا و سیما ی مرکز فارس تشکر و قدردانی نماییم.

گزارش دستگاه های مسئول حکایت از این داشت که بیش از ۹۰درصد مراجعات دانش آموزان به بیمارستان بدلیل استرس واضطراب بوده که متاسفانه این امر برگرفته از رسانه های بیگانه بود که با تولید اخبار هدفمند و نادرست و دستکاری در آنها، سعی در القا و ایجاد جو روانی ناامنی در مدارس داشتند و همچنان نیز ادامه خواهند داد و برخی هم که نیازمند اقدامات بیشتری بودند عمدتا دارای بیماری های زمینه ای همچون آسم و آلرژی بودند.

تجربه تلخ زمان انتشار ویروس کرونا به همه ما نشان داد که تعطیلی های پی در پی مدارس و غیرحضوری شدن آموزش ها از ابعادمختلف، تاثیرات ناخوشایندی را بر فرایند تعلیم و تربیت دانش اموزان عزیز برجای می گذارد و از طرفی بهره‌گیری از آموزش‌های حضوری، حق همه فرزندان عزیز است و بر ماست آنها را از این حق محروم نسازیم.

لذا به اطلاع می رساند: براساس پرسش های مکرر و همچنین درخواست های فراوان دانش اموزان، اولیای محترم و همکاران دلسوز فرهنگی، به همت خدمتگزاران شما در آموزش و پرورش استان، همه مدارس از روز شنبه ۲۰ اسفند لغایت چهارشنبه۲۴ اسفند ۱۴۰۱ باز و کادر مدیریتی و معلمان عزیز ما آماده امتداد فرایند تعلیم و تربیت به عزیزان دلمان می باشند.

قطعا حضور حداکثری دانش آموزان در هر مدرسه، نشانه تلاش جمعی مجموعه همکاران در آن واحد آموزشی است و این تلاش نیز از نظر دور نخواهد ماند و لازم است مدیران محترم مدارس استان نیز با هوشیاری کامل زمینه اجرای این امر را محقق سازند.

ضمنا یاداور میشود: با توجه به برگزاری آزمون شبه نهایی استانی درس فیزیک در پایه دهم رشته های ریاضی و تجربی و درس جغرافی درپایه دهم رشته های علوم انسانی و معارف اسلامی و همچنین درس شیمی درپایه یازدهم رشته های ریاضی و تجربی و درس علوم و فنون ادبی۱ در پایه یازدهم رشته های علوم انسانی و معارف اسلامی درروز یکشنبه ۲۱ اسفند۱۴۰۱، ضروری است دانش آموزان عزیز با آمادگی کامل در این آزمون ها حضور یابند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین