سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

گازرسانی به ۱۸ روستای «درز و سایبان» و «هرمود» در سال جدید

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از گازرسانی به ۱۸ روستای «درز و سایبان» و «هرمود» در سال جدید خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از گازرسانی به ۱۸ روستای «درز و سایبان» و «هرمود» در سال جدید خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، حسین حسین‌زاده صبح روز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ به همراه دکتر دهقان فرماندار ویژه لارستان با مهندس چگینی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و مهندس محمد حسینی مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت گاز دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدارها پیگیر گازرسانی به دو منطقه «درز و سایبان» و «هرمود» شد که مورد موافقت مدیران شرکت ملی گاز قرار گرفت. سپس مهندس حسین‌زاده به وزارت نفت رفت و موافقت وزیر را اخذ کرد. مهندس اوجی دستور داد تا گازرسانی به این مناطق در سال آینده انجام شود.

با گازرسانی به این دو منطقه، روستاهای سایبان، درز، بلوچی، هرمود مهرخویی، زاهدمحمود، علی‌آباد، مهرآباد، دولت‌آباد، شاه‌غیب، رمی‌جان، شت‌وان، کهنه‌برهان، سردشت، چاه‌نهر، بیخویه، شاه قطب‌الدین حیدر، دولت‌آباد قدیم و شهرک سایبان دارای گاز می‌شوند و دیگر هیچ روستایی در شهرستان لارستان فاقد شبکه گاز نخواهد بود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی با اشاره به تزریق گاز به شبکه گازرسانی شهرستان جویم، بخش بنارویه و تعدادی از روستاهای اوز که در روزهای آینده صورت خواهد گرفت، ابراز امیدواری کرد که سال ۱۴۰۲، سال اتمام عملیات گازرسانی به جنوب فارس باشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین