سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 24

خبر خوب؛ پروازهای هواپیمایی العربیه در لارستان از سر گرفته می‌شود

  مدیرکل فرودگاه‌ لارستان گفت: شرکت هواپیمایی ایرعربیا پروازهای خود در مسیر شارجه – لار _ شارجه را از سر گرفت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط‌عمومی اداره…

 

مدیرکل فرودگاه‌ لارستان گفت: شرکت هواپیمایی ایرعربیا پروازهای خود در مسیر شارجه – لار _ شارجه را از سر گرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت الهی لارستان امین الله صولتی با اشاره به اینکه از سال ۹۸ و با شیوع ویروس منحوس کرونا، پروازهای العربیه متوقف شده بود؛ اظهار داشت: با پیگیری‌های بعمل آمده، مجوزهای اخذ شده و حمایت‌های ویژه نماینده محترم مردم شریف منطقه و فرماندار محترم ویژه لارستان، پروازهای العربیه برابر اعلام شرکت مذکور از هفته اول فروردین ماه با هواپیمای ایرباس انجام می شود.

وی اضافه کرد: این پروازها روزهای یکشنبه، چهارشنبه و جمعه هر هفته انجام خواهد شد.

پیش از این پروازهای شرکت هواپیمایی ایرعربیا از ایران فقط از فرودگاههای؛حضرت امام خمینی (ره) تهران، مشهد و شیراز انجام می‌شد و اکنون این پروازها از لارستان نیز به مقصد شارجه و از شارجه به‌ ۱۲۰ نقطه جهان انجام می‌شود. به این ترتیب مسافرت مردم شریف منطقه و جنوب کشور به نقاط مختلف دنیا از این طریق فراهم شده است.

فرودگاه لارستان به لحاظ تعداد پروازهای بین‌المللی و مسافران خارجی در جایگاه ششم فرودگاه‌های کشور قرار دارد و مقصد پروازهای خارجی این فرودگاه دبی، کویت، قطر و شارجه میباشد.

گفتنی است؛ فرودگاه شارجه قطب اصلی هواپیمایی ایرعربیا بوده و این ایرلاین پروازهای خود را از طریق فرودگاه شارجه به ۱۲۰ نقطه جهان انجام می‌دهد. از آنجایی که پرواز لار شارجه لار یکی از مسیرهای هواپیمایی ایرعربیا است، ساکنین لارستان و جنوب کشور می‌توانند برای سفر بلیط ایرعربیا را خریداری کرده و پس از یک توقف کوتاه در فرودگاه شارجه پرواز خود را به سوی مقصد اصلی ادامه دهند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین