یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

نظارت ۴۰ تیم پلیس بر جاده‌های ۹ شهرستان جنوب فارس

  رزمایش طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ در جنوب فارس آغاز شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رزمایش طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ با هدف تسهیل…

 

رزمایش طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ در جنوب فارس آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رزمایش طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ با هدف تسهیل در تردد انتظام بخشی به عبور و مرور و ایمنی ترافیک و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران و مهمانان نوروزی با حضور سازمان‌های امدادی و خدماتی از جمله اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی، راهداری، راه و شهرسازی و پلیس از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز شده است و تا پایان ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

سرهنگ احمدی سرپرست فرماندهی قرارگاه پلیس راه جنوب استان فارس گفت: در هر شهرستان با هماهنگی اداره راه و شهرسازی ۲۰ نقطه از نقاط پر تصادف و مستعد حادثه با نصب بنر و تابلو برای آگاهی دادن به رانندگان آشکارسازی شده است.

وی افزود: ۴۰ تیم گشت محسوس و نامحسوس پلیس ۴ هزار و ۹۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان جنوبی استان فارس رصد می‌کنند و با متخلفان بدون اغماض برخورد قانونی می‌شود.

وی ادامه داد: کنترل رانندگان ناوگان عمومی خصوصا ناوگان مسافربری به صورت ویژه در دستور کار پلیس است و همکاران در پلیس راه در قالب مسافربر رفتار ترافیکی رانندگان اتوبوس نظارت نامحسوس خواهند داشت.

سرپرست فرماندهی قرارگاه پلیس راه جنوب استان فارس تاکید کرد: تیم‌های گشت پلیس مجهز به دوربین‌های کنترل سرعت هستند و نسبت به کنترل سرعت وسایط نقلیه به صورت ویژه اقدام خواهند کرد و با متخلفین بدون اغماض برخورد قاطع قانونی خواهد داشت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین