چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

فرماندار لارستان خواستار ایجاد پلیس‌راه در محور لارستان بندرعباس شد

فرماندار ویژه لارستان در دیدار با جانشین رییس پلیس راهور فراجا کشور مقرر شد جهت ایجاد پلیس راه در محور لارستان بندرعباس، تیم کارشناسی از پلیس راه کشور به این…

فرماندار ویژه لارستان در دیدار با جانشین رییس پلیس راهور فراجا کشور مقرر شد جهت ایجاد پلیس راه در محور لارستان بندرعباس، تیم کارشناسی از پلیس راه کشور به این منطقه اعزام و در این خصوص امکان سنجی و جانمایی کنند، همچنین آموزشگاه راهنمایی رانندگی برای شهر بنارویه مصوب و جهت اجرایی کردن آن به استان فارس ابلاغ شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، پیرو هماهنگی دکتر حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم، دکتر داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان در تهران با سردار سید تیمور حسینی جانشین رییس پلیس راهور فراجا کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست فرماندار ویژه لارستان، در سخنانی اظهار کرد: قرارگاه پلیس راه جنوب استان فارس در لارستان، ۹ شهرستان جنوبی کشور تحت پوشش این فرماندهی قرار دارد، لذا با عنایت به اینکه حوزه کنترل قرارگاه مذکور به لحاظ وسعت بسیار گسترده و بیش از ۹۴۰۰ کیلومتر از راههای استان فارس که عمدتاً بصورت دوطرفه با نقاط حادثه خیز متعدد و مستعد تصادفات رخ به رخ می باشد را تحت پوشش دارد و در شش ماه گذشته نیز علیرغم کاهش آمار تصادفات و فوتی های جاده ای که شایسته تقدیر و تشکر از پرسنل زحمت کش آن فرماندهی را دارد، اما کماکان تعداد کشته شدگان و آمار تصادفات زیاد و در بسیاری موارد بدلیل شدت برخوردها و بازتاب گسترده آن در شبکه های اجتماعی، موجی از نارضایتی عمومی را بدنبال داشته است، لذا می طلبد جهت بهبود عملکرد و به حداقل رساندن آمار سوانح جاده ای، پلیس راه لارستان ارتقاء و یک پاسگاه پلیس راه در محور لارستان، بندرعباس که جزو راههای پرتردد کشور و کریدور ارتباطی شمال به جنوب می باشد، ایجاد شود.

داریوش دهقان بار دیگر خواستار ایجاد پلیس راهور در شهرهای بیرم و عماد شهر و تسریع در اخذ مجوز تمدید گواهینامه های افراد مسن و جانبازان و معلولین در لارستان شد.

در این نشست مقرر شد جهت ایجاد پلیس راه در محور لارستان بندرعباس، تیم کارشناسی از پلیس راه کشور به این منطقه اعزام و در این خصوص امکان سنجی و جانمایی کنند. همچنین آموزشگاه راهنمایی رانندگی برای شهر بنارویه مصوب و جهت اجرایی کردن آن به استان فارس ابلاغ شد.

دیگر اینکه در این جلسه دو دستگاه خودرو به پلیس راه جنوب استان تخصیص داده شد که یکی از آن خودروها در نیمه اول سال و دومی در نیمه دوم سال تحویل قرارگاه پلیس راه جنوب استان می شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین