جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

رونمایی از پوستر دومین جشنواره «حلوا مسقطی لاری و گردشگری خوراک لارستان»

  در مراسمی با حضور سرپرست شهرداری لار، از پوستر دومین نمایشگاه و جشنواره «حلوا مسقطی لاری و گردشگری خوراک رمضان لارستان» رونمایی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

 

در مراسمی با حضور سرپرست شهرداری لار، از پوستر دومین نمایشگاه و جشنواره «حلوا مسقطی لاری و گردشگری خوراک رمضان لارستان» رونمایی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ در این مراسم که حمید منشی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و محسن زارع معاون فرهنگی شهردار حضور داشتند، ابوالفضل سعیدی حقیقی سرپرست شهرداری لار گفت: برای توسعه گردشگری لارستان و برند سازی حلوا مسقطی لاری باید با برنامه های مدون کارهای ارزنده ای در این زمینه صورت گیرد.

ابوالفضل سعیدی حقیقی افزود: دومین نمایشگاه و جشنواره حلوا مسقطی لاری و گردشگری خوراک رمضان لارستان که در فروردین ماه سال آینده از هفتم تا دهم به مدت چهار شب در بوستان ملت (پارک شهر) برگزار می شود، فرصت خوبی است تا ظرفیت های گردشگری منطقه را به مهمانانی که از اقصی نقاط کشور به این شهرستان سفر می کنند، معرفی کنیم.

وی ادامه داد: با تمام توان برای زنده نگه داشتن فرهنگ و هویت لارستان؛ در کنار فعالان و علاقه مندان عرصه فرهنگی، پای کار خواهیم بود.

در پایان مراسم از پوستر جشنواره رونمایی شد.

این جشنواره قرار است نوروز امسال در شهر لار با همکاری فدراسیون گردشگری خوراکِ وزارت میراث فرهنگی و به ‌صورت «ملی» برگزار شود.

در جشنواره امسال، درکنار نمایشگاه و غرفه‌های حلواپزی و خوراک‌های بومی لارستان، ویژه ‌برنامه شاد و مفرح عیدانه و چند نشست تخصصی و آموزشی در موضوع توسعه گردشگری خوراک لارستان و برند سازی حلوامسقطی لاری برگزار خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۴:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین