جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه «موزیری» لارستان آغاز به‌کار کرد

  اولین نشست هماهنگی برای برگزاری جشنواره فیلم موزیری با محوریت فرهنگ کار و تلاش در فرهنگسرای مرتضوی شهرداری لار برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

 

اولین نشست هماهنگی برای برگزاری جشنواره فیلم موزیری با محوریت فرهنگ کار و تلاش در فرهنگسرای مرتضوی شهرداری لار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ در این نشست که با حضور مهدی قاسمی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی لارستان و مجید بامدادی کارشناس این اداره و فعال فرهنگی، عنایت‌الله موحدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرزاد قناعت‌پور رئیس مرکز رشد واحدهای فناور، عمران جمالی رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی و حمید منشی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر لار برگزار شد، محسن زارع ضمن ارائه توضیحاتی از هدف و نحوه برگزاری جشنواره فیلم موزیری گفت: این جشنواره قرار بود سال گذشته برگزار شود که با اوج گرفتن بیماری کرونا به نتیجه نرسید و در ابتدای کار خود متوقف شد.

زارع با بیان اینکه این جشنواره در سال جاری با تبلیغات مناسب فعالیت خود را مجددا آغاز خواهد کرد، افزود: از بهمن‌ماه؛ جلسات به طور رسمی برگزار خواهد شد و فراخوان جشنواره منتشر و به طور جدی پگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فیلم‌های جشنواره موزیری به‌صورت مستند و داستانی تهیه می‌شود، گفت: علاقمندان به شرکت در جشنواره می‌توانند با استفاده از نرم‌افزارهای گوشی همراه نیز فیلم‌های خود را تولید، میکس و مونتاژ کنند.

وی افزود: سوژه اصلی این جشنواره فرهنگ کار و تلاش است و به‌صورت انیمیشن هم می‌تواند تهیه شود.

مهدی قاسمی معاون مدیر کل و رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی لارستان هم گفت: این جشنواره در مراکز آموزشی و دانشگاهی نیز به نحو مطلوب می‌تواند اجرا شود.

این نشست با بحث و تبادل نظر ادامه یافت و مقرر شد جشنواره فیلم موزیری برای سال اول دربین شهرستان‌های جنوب فارس برگزار شود.

گفتنی است «موزیری» نام پرنده‌ای در لارستان است که جفت بودن آن نویدبخش بهار و تنها بودن آن نشانه خشکسالی است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین