پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

سرقت و تخریب اموال عمومی معضلی در شهر لار

سرپرست شهرداری لار گفت: شهروندان در راستای حفظ اموال شهر، موارد مشکوک را اطلاع دهند تا علاوه بر جلوگیری از خسارت به اموال عمومی و زیرساخت‌های شهر، از بروز حادثه…

سرپرست شهرداری لار گفت: شهروندان در راستای حفظ اموال شهر، موارد مشکوک را اطلاع دهند تا علاوه بر جلوگیری از خسارت به اموال عمومی و زیرساخت‌های شهر، از بروز حادثه برای شهروندان جلوگیری شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ ابوالفضل سعیدی حقیقی، اظهار کرد: پدیده سرقت اموال عمومی همواره یکی از چالش‌های مدیریت شهری و دستگاه‌های خدمت‌رسان به شمار می‌آید که به دلیل بروز برخی مشکلات اجتماعی و اقتصادی، عده‌ای اقدام به سرقت این تجهیزات و امکانات عمومی می‌کنند.

وی افزود: سرقت و تخریب اموال عمومی در شهر لار به ویژه در چند روز اخیر، موجب خسارت و آسیب به زیرساخت‌های این شهر شده و این مسئله گلایه‌ مندی شهروندان را به همراه داشته است.

سرپرست شهرداری لار ادامه داد: علی‌رغم کمبود اعتبارات و تجهیزات و سرقت‌های مکرر تأسیسات شبکه برق و آب، تابلوهای ترافیکی سطح شهر، تخریب سرویس های بهداشتی سطح شهر و مواردی از این قبیل، عملیات ترمیم و بهسازی به سرعت توسط نیروهای پرتلاش شهرداری و با همکاری ادارات خدمات رسان در حال انجام است.

وی، هم‌افزایی میان دستگاه‌ها را کلید تسریع در خدمت‌رسانی و افزایش رضایت‌مندی شهروندان دانست و تصریح کرد: امیدواریم شهروندان در راستای حفظ اموال عمومی موارد مشکوک را اطلاع دهند تا علاوه بر جلوگیری از خسارت به اموال عمومی و زیرساخت‌های شهر از بروز حادثه برای شهروندان جلوگیری شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین