جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دستگیری متخلفان شکار در “هِرمُود” لارستان

  رئیس اداره حفاظت محیط زیست لارستان گفت: روز ۶ فروردین طی گزارشی مبنی بر تیراندازی در “کوه شب” منطقه حفاظت شده “هرمود” ماموران یگان حفاظت این منطقه برای بررسی…

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست لارستان گفت: روز ۶ فروردین طی گزارشی مبنی بر تیراندازی در “کوه شب” منطقه حفاظت شده “هرمود” ماموران یگان حفاظت این منطقه برای بررسی اعزام شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری ایسنا ، خدانظر انصاری افزود: پس از بررسی دقیق وضعیت منطقه، ماموران اقدام به برپایی کمین کرده و تا صبح منطقه را زیرنظر گرفتند تا در نهایت موفق به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت شدند.

او با بیان اینکه موتورسیکلت‌ها به شکل ماهرانه‌ای مخفی شده بود، گفت: ماموران با پنهان شدن در نزدیکی محل اخفای موتورسیکلت‌ها، ۶ شکارچی غیرقانونی را شناسایی و برای دستگیری آنان اقدام کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست لارستان با بیان اینکه شکارچیان ضمن تهدید ماموران و کشیدن اسلحه جنگی به طرف آنان، ضمن جاگذاشتن دو دستگاه موتورسیکلت و دیگر ادوات و کوله پشتی خود، متواری شدند.

انصاری ادامه داد: پس از بررسی وسایل مکشوفه، لاشه‌های تکه تکه شده ۴ کل وحشی، سه عدد فشنگ ۲۷۰، یک دست گاه دوربین و یک گوشی هوشمند کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول با اشاره به شناسایی ۴ نفر از متخلفان و تنظیم صورتجلسه برای ارجاع به دستگاه قضایی، از تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر شکارچیان غیرمجاز و متخلف، خبر داد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین