جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مسئولین شهر لار فقط بدنبال برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان نباشند

سرمربی تیم اوز جوان گفت: مسئولین شهر لار فقط بدنبال برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان نباشند زیرا این امکانات و سالنی که در لار وجود دارد در بسیاری از شهرهای…

سرمربی تیم اوز جوان گفت: مسئولین شهر لار فقط بدنبال برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان نباشند زیرا این امکانات و سالنی که در لار وجود دارد در بسیاری از شهرهای ایران دیده نمی شود.

به گزارش میلاد لارستان، مسابقات جام رمضان لارستان امسال نیز همچون سال گذشته به شکل پرشور و هیجان برانگیز در حال برگزاری است.

در رقابتهای امسال تیم اوز جوان، تیم قهرمان دوره گذشته، با ترکیبی از بازیکنان بومی و غیربومی پای به مسابقات امسال گذاشته تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

برای اطلاع از کم‌وکیف برنامه‌های تیم اوز جوان و همچنین کیفیت رقابت‌های امسال خبرنگار میلاد لارستان گفت و گویی با علی ناظم الشریعه سرمربی تیم اوز جوان انجام داده است که در زیر می‌خوانیم:

 

میلاد لارستان: در ابتدا خودتان را معرفی بفرمایید؟

سید علی ناظم الشریعه سرمربی تیم صدرای شیراز در لیگ یک فوتسال کشور هستم که به دعوت دوستان و بر حسب وظیفه بعنوان سرمربی تیم اوز جوان در مسابقات جام رمضان لارستان فعالیت می نمایم.

میلاد لارستان: سطح کیفی بازی های جام رمضان لارستان را چگونه ارزیابی می نمایید؟

با توجه به شناختی که از گذشته از شهرهای لار و گراش و اوز و در مجموع این منطقه دارم همیشه در لار یکی از با کیفیت ترین و با نظم ترین جام‌های رمضان برگزار شده است‌. البته با توجه به تقارن مسابقات و عید نوروز در روزهای ابتدایی استقبال تماشاگران کمتر بود اما به مرور بر تعداد آنها افزوده شده و از طرفی تیم ها نیز انسجام بیشتری پیدا کرده و بر کیفیت بازی آنها افزوده شده است. من معتقد و شاهد هستم بازیکنان ملی پوش دوست دارند در مسابقات جام رمضان لار بدلیل پر شور بودن آن حضور پیدا کنند.

میلاد لارستان: ترکیب افراد بومی و غیر بومی در تیم اوز جوان به چه صورت است؟

در حال حاضر ۴ نفر از بازیکنان ما غیر بومی می باشند که یکی از آنها از تیم لیگ برتری فولاد زرند و سه نفر نیز از تیم صدرای شیراز مهمان ما هستند و بقیه بازیکنان بومی منطقه می باشند. البته برای مراحل بعد سورپرایزهایی را در نظر خواهیم داشت که به موقع اعلام خواهد شد.

میلاد لارستان نظر شما جهت ارتقا سطح مسابقات چیست ؟

یکی از نقاط مثبتی که در مسابقات دیده می شود نظم حاضر در آن است که شاید در کمتر جایی این اتفاق دیده می شود. بنظر من می توان این مسابقات را از شبکه های تلویزیونی مانند شبکه استانی، ورزش یا شبکه سه نیز پخش کرد زیرا حضور بازیکنان سطح بالای کشوری بر کیفیت این مسابقات افزوده است.

میلاد لارستان: سطح بازیکنان منطقه را چگونه ارزیابی می کنید؟

در این مسابقات بازیکنان خوب و جوان بومی دیده می شود که حتی در تیم صدرای شیراز نیز در سطح آنها وجود ندارد. امیدواریم که مسئولین شهر لار فقط بدنبال برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان نباشند زیرا این امکانات و سالنی که در لار وجود دارد در بسیاری از شهرهای ایران دیده نمی شود و در استان فقط یک سالن بین المللی صدرای شیراز و سالن مجتمع منیری لار کیفیت و استاندارد بین المللی را دارا می باشند. در این شهر پتانسیل بالا، افراد مشتاق و دلسوز و امکانات برای حضور در سطح لیگ یک و لیگ برتر دیده می شود و باید مسئولین از این امر حمایت نمایند.

میلاد لارستان: برادر محمد ناظم الشریعه بودن چقدر در ارتقا شما نقش داشته است؟

آقا محمد افتخار ما و افتخار ایران هستند و به عنوان سومین مربی برتر جهان انتخاب شدند و تیم ایشان سوم دنیا شد و هر جا که می رویم از ایشان به نیکی یاد می کنند. من نیز خالصانه و صادقانه زیر سایه ایشان سعی می کنم حداقل در سطح استان بتوانم خدمت نمایم. هم‌ اکنون برادرم در تیم ملی عراق به عنوان سرمربی مشغول به فعالیت هستند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۷:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین