یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

بهره‌برداری از مکتب‌خانه «الرحمن» در شهر لطیفی

مکتب‌خانه «الرحمن» در شهر لطیفی لارستان به بهره‌برداری رسید. به گزارش میلاد لارستان، با حضور امام جمعه، فرماندار و علمای شیعه و سنی، مکتب خانه الرحمن شهر لطیفی لارستان به…

مکتب‌خانه «الرحمن» در شهر لطیفی لارستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان، با حضور امام جمعه، فرماندار و علمای شیعه و سنی، مکتب خانه الرحمن شهر لطیفی لارستان به بهره‌برداری رسید.

این مکتب خانه که ۱۴ کلاس درس دارد، در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۴۰۰ متر مربع در دو طبقه با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال توسط تعدادی از خیرین شهر لطیفی و روستای براک بخش مرکزی لارستان احداث شده است.

در این مراسم حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان، حجت الاسلام و المسلمین قانع مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس و شیخ اسلام عالیان امام جمعه اهل سنت لطیفی در سخنانی جداگانه از قرآن کریم به عنوان محور وحدت جامعه اسلامی یاد کردند و افزودند: باید راه و مکتب خود را از قرآن بگیریم و بدانیم برای رسیدن به رستگاری دنیوی و اخروی، راهی به جز قرآن وجود ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین قانع مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس، حجت الاسلام مدیح مدیر مرکز اسلامی استان فارس، شیخ اسلام عالیان امام جمعه اهل سنت لطیفی، سید محمد یوسف وخشوری رئیس شورای فتوای اهل سنت جنوب، سید مسعود وخشوری رئیس نهاد علمی مدارس اهل سنت جنوب، شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس، شهردار و اعضا شورای اسلامی شهرهای لطیفی و لار و جمعی از مسئولین و ائمه جمعه و جماعت و علمای شیعه و سنی جنوب از دیگر مهمانان حاضر در این برنامه بودند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۶:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین