جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

تجلیل فرماندار ویژه لارستان از سردبیر روزنامه میلاد لارستان

فرماندار ویژه لارستان از سردبیر روزنامه میلاد لارستان تجلیل کرد. به گزارش میلاد لارستان، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان به همراه معاونین خود، سرهنگ افسری فرماندهی سپاه ناحیه لارستان، عمران…

فرماندار ویژه لارستان از سردبیر روزنامه میلاد لارستان تجلیل کرد.

به گزارش میلاد لارستان، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان به همراه معاونین خود، سرهنگ افسری فرماندهی سپاه ناحیه لارستان، عمران جمالی رییس کانون بسیج هنرمندان و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان با استاد حاج ابوالحسن مویدی جانباز ۳۵ درصد و نویسنده چندین کتاب دیدار و گفتگو نمود.

فرماندار ویژه لارستان در این دیدار صمیمانه بیان داشت: سربلندی امروز ایران اسلامی به‌ واسطه مقاومت و ایستادگی شهدا والامقام، جانبازان، آزادگان و رزمندگان سرافرازی است که خالصانه برای دفاع از کیان مملکت اسلامی فعالیت کردند و این ایثار خود را همچون مدالی ارزشمند می‌دانند.

داریوش دهقان افزود: جانبازان ما ولی نعمت ما هستند و دیدار با آنان نوعی سپاسگزاری است از تلاش‌های آنان برای حفظ میهن و ارزش‌های دینی ایران اسلامی.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابیان اینکه دیدار با ایثارگران وخانواده های شهدا به مسئولین روحیه مضاعف برای فعالیت می دهد گفت: جانبازان و خانواده معظم شهدا بر گردن همه ما حق دارند و ما موظف هستیم همواره پیگیر مسائل ومشکلات آنها باشیم.

در ادامه استاد ابوالحسن مویدی نیز به بیان خاطراتی از زندگی و فعالیت خود پرداخت.

سپس فرماندار با اهدا لوح سپاس از تلاش ها و مجاهدت های چندین ساله استاد ابوالحسن مویدی در عرصه های مختلف تجلیل کرد.

وی متولد ۱۲ اسفند ۱۳۲۹ و هم اکنون مدیر مسئول و سردبیر روزنامه میلاد لارستان است که در تاریخ ۱۲ خرداد ۱۳۶۵ در عملیات پدافندی در فاو به درجه رفیع جانبازی نائل شده است.

تالیفات استاد مویدی (ابدیت در قران و ادیان، شرحی بر هدایت الطالبین آیت الله سید عبدالحسین لاری و پرتوی از اخلاق علوی در نهج البلاغه) است.

علاوه بر این، حاج ابوالحسن مویدی دارای ده ها مقالات علمی در سطح کشوری، استانی و منطقه ای است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین