پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

طومار کسبه مجتمع برلیان درخصوص کمبود پروازهای تهران از فرودگاه لارستان

جمعی از کسبه مجتمع تجاری برلیان شهر لار با تهیه طوماری درخصوص کمبود پروازهای تهران از فرودگاه لارستان، از مسئولان خواسته‌اند برای رفع این مشکل چاره‌ای بیاندیشند. به گزارش میلاد…

جمعی از کسبه مجتمع تجاری برلیان شهر لار با تهیه طوماری درخصوص کمبود پروازهای تهران از فرودگاه لارستان، از مسئولان خواسته‌اند برای رفع این مشکل چاره‌ای بیاندیشند.

به گزارش میلاد لارستان، جمعی از کسبه مجتمع برلیان شهر لار با تهیه طوماری درخصوص کمبود پروازهای تهران از فرودگاه لارستان، از مسئولان خواسته‌اند برای رفع این مشکل چاره‌ای بیاندیشند. نسخه‌ای از این طومار در اختیار میلاد لارستان قرار گرفته که متن و تصویر آن در ذیل آورده می‌شود:

 

موضوع: کمبود پرواز و بلیط هواپیما مسیر تهران در فرودگاه لار!

 

سلام علیکم

با احترام به مسوولان تلاشگر لارستان، به استحضار می‌رساند؛ امرار معاش کسبه وابسته به خرید اجناس از مراکز اصلی و به ویژه کارگاههای تولیدی است و همه می‌دانیم اغلب فروشگاه‌ها و شرکت‌ها در تهران مستقر است.

به همین دلیل ما کسبه مجبور هستیم سالیانه و بخصوص در مناسبت‌هایی نظیر عید نوروز، آغاز سال تحصیلی و غیره که بازار رونق می‌گیرد جهت سفارش اجناس به پایتخت سفر کنیم.

بدلیل فاصله زیاد لار تا تهران و خستگی راه و همچنین صرفه‌جویی در وقت، بالاجبار می‌بایست با پرواز به تهران تردد داشته باشیم.

طی ماه‌های اخیر متأسفانه تعداد پروازهای لار به تهران و بالعکس کم شده و منجر به کمبود بلیط شده است.

ما کسبه شهر لار از مدیران فرودگاه، فرماندار لارستان، نماینده مردم در مجلس و امام جمعه لار تقاضا داریم درخصوص رفع مشکل کمبود پروازهای فرودگاه لارستان پیگیری کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۳:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “طومار کسبه مجتمع برلیان درخصوص کمبود پروازهای تهران از فرودگاه لارستان”

  1. حمید گفت:

    هر موقع تبلیغات فرودگاه زیاد میشه خبری در راه هست… پرواز لار عمان لار که بارقه امید مناطق جنوب کشور بود لغو شد و مسافرین که اکثرا جنوب فارسی هستند باید برای پرواز به شیراز بروند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین