پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 57 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

واکنش رییس هیأت فوتبال لارستان به نظرات پیرامون داوری جام رمضان

رییس هیأت فوتبال لارستان به نظرات و حواشی ایجاد شده پیرامون داوری جام رمضان واکنش نشان داد. به گزارش میلاد لارستان، حسین طارمی زاده رییس هیأت فوتبال لارستان در خصوص…

رییس هیأت فوتبال لارستان به نظرات و حواشی ایجاد شده پیرامون داوری جام رمضان واکنش نشان داد.

به گزارش میلاد لارستان، حسین طارمی زاده رییس هیأت فوتبال لارستان در خصوص مسائل داوری جام رمضان امسال نکاتی را به شکل کتبی در اختیار این رسانه قرار داد که در زیر می‌آید:

باید گفت داوری این دوره به مراتب در مقایسه با سال قبل نکات مهم و مثبت بیشتری داشت که می‌توان به قضاوت خوب داوران نسبت به سال گذشته اشاره کرد. هرچند که اشتباهات داوری همیشه در فوتبال و فوتسال مشهود بوده و جزئی جدایی ناپذیر از این ورزش است.

اما می توان عملکرد قابل قبول امسال داوران جام رمضان را مدیون مجید عسکری رئیس کمیته داوران بود، که قبل از شروع مسابقات با هزینه شخصی خود کلاس دانش افزایی داوران را با تدریس جناب اقای دکتر یگانه برگزار کردند.

همچنین با توجه به اینکه داوران لارستانی تجربه خوبی دارند، در جام رمضان امسال شهر های خور و لطیفی و مسابقات دانشگاه علوم پزشکی برای قضاوت از این پتانسیل موجود بهره‌مند شدند.

شایان ذکر است شهرستان های گراش و اوز نیز از کمیته داوران لار درخواست داور جهت قضاوت داشتند که به دلیل برگزاری مسابقات جام شادروان محمد مهدی حقانی پور نتواتستیم داوران را اعزام کنیم.

انشاالله در نظر داریم در ادوار پیش رو از ظرفیت داوران جوان هم در کنار داوران با تجربه استفاده کنیم تا مکمل یگدیگر باشند.

امسال تمام مسابقات فوتسال جام رمضان را به اتفاق آقایان عسکری و خلیل ازاد که مسئولیت چیدمان داوری را به عهده داشتند از نزدیک رصد و بعد از پایان هر مسابقه قضاوت عزیزان را مورد برسی قرار می دادیم و نکاتی را در جهت بهبود عملکرد تیم های داوری توسط ان دو بزرگوار به عزیزان ابلاغ می‌کردیم.

همچنین احترام ویژه ای برای تیم ها و کارشناسان فوتبال و اظهار نظر کارشناسی بزرگواران قائل هستیم، چرا که این انتقادات باعث پیشرفت سطح داوری ما می شود.

ولی همان‌طور که دوستداران فوتبال و فوتسال در جریان هستند قشر داوری ما در کشور همیشه مظلوم واقع شده اند و داوران لار هم از این امر مستثنی نیستند.

در پایان از چهارده تیم شرکت کننده در جام رمضان امسال تشکر می کنم و اگر احساس کردند داوران در قضاوتشان اشتباهاتی داشتند خواهشمندم عملکرد خوبشان هم در نظر داشته باشند که قطعا باعث دلگرمی آن عزیزان خواهد بود.

نمونه آن هم اظهار نظر مربی تیم باشگاه ستاره آبی گراش بود که ضمن اینکه مشکلات داوری را عنوان کرد، قدردان زحمات داوران نیز بودند و از آنها تشکر به عمل آورد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین