پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 41 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

متخصص زیبایی حین عمل با توده ۵ کیلویی مواجه شد

  اقدام موثر و به موقع پزشک لارستانی در جراحی ۹ ساعته، جان بیمار جوان را نجات داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته…

 

اقدام موثر و به موقع پزشک لارستانی در جراحی ۹ ساعته، جان بیمار جوان را نجات داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته در جریان انجام عمل زیبایی پیکرتراشی در مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) لار، پزشکان متوجه توده ۵ کیلوگرمی در رحم بیمار شدند که پیش از آن در آزمایش‌ها و معاینات قبلی در سایر مراکز، تشخیص داده نشده بود.

مینا حسنی رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا علیه السلام لارستان در تشریح این خبر گفت: دکتر وحید صالحی متخصص جراحی عمومی مرکز یکی از پزشکانی است که طی دوسال گذشته در مجموعه درمان منطقه خدمت می‌کند و هفته پیش در جریان یکی از عمل‌های زیبایی خود بر روی خانم جوانی، متوجه موضوعی غیر عادی می‌شود.

او گفت: در میانه جراحی پیکر تراشی و با باز شدن حفره شکمی، دکتر صالحی پزشک جراح متوجه توده بزرگی در رحم شده و جهت کنترل اوضاع، دکتر انصاری متخصص زنان و زایمان مرکز نیز بر بالین بیمار حاضر می‌شود.

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) لارستان گفت: دو نکته قابل توجه در این جراحی آن را با سایر عمل‌های متعدد زیبایی، متمایز کرده؛ یکی اندازه ۵ کیلویی توده خارج شده است که با اقدام صحیح پزشک، رحم و تخمدان‌های خانم جوان آسیب ندید.

او گفت: نکته قابل توجه دیگر اینکه در خلال عمل جراحی زیبایی ۹ ساعته، با تشخیص صحیح، درمان لازم نیز صورت گرفته و دکتر صالحی جراح عمومی بر اساس توانمندی‌های خود توانست عمل فوق الذکر را زیر نظر دکتر انصاری متخصص زنان و دکتر رحیمی متخصص بیهوشی و با یاری تکنسین‌های اتاق عمل دقیق و سریع انجام دهد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “متخصص زیبایی حین عمل با توده ۵ کیلویی مواجه شد”

  1. بیمار گفت:

    واقعا جای تعجب داره که جرم پنج کیلویی با سونوگرافی یا رادیولوژی تشخیص داده نشده، لذا فکر کنم دروس پایه رادیولوژی باید تغییر جدی کنه!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین