شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

معرفی مسوول نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان اوز

نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان اوز مجددا شروع به کار کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوزامروز، مراسم تودیع و معارفه سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری…

نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان اوز مجددا شروع به کار کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوزامروز، مراسم تودیع و معارفه سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اوز در سالن فرمانداری برگزار شد.

این مراسم با حضور محسن ضیایی مدیر حوزه مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس، محمدی فرماندار، روسای میراث فرهنگی شهرستان های لار ستان و گراش و مسئولین شهرستان اوز برگزار شد.

ابتدا محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز ضمن قدردانی از زحمات فرهاد پیرزاد در طول مدت تصدی مسئولیت در میراث فرهنگی شهرستان اوز، گفت: این شهرستان از ظرفیت های خوبی برخوردار است و نیاز به حمایت و پیگیری دارد که ان شاءالله با حضور مدیر جدید ظرفیت های نهفته این شهرستان بارور شود.

وی بیان کرد: مردم اوز در بحث گردشگری علاقه مند و مطالبه گر هستند. با هم افزایی می توان از ظرفیت های موجود نهایت بهره برداری، توسعه و رونقی برای این شهرستان داشته باشیم.

در پایان طی حکمی از سوی سید موید محسن نژاد مديركل ميراث فرهنگي ،صنايع دستي و گردشگري استان فارس، محمود سعید آبادی را بعنوان سرپرست جديد اين اداره در شهرستان را معرفي کردند.

محمود سعید آبادی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق، اهل عماد شهر با ۲۵ سال سابقه، پیش از این به عنوان مسئول یگان حفاظت میراث فرهنگی لارستان مشغول به کار بوده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین