پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

کارگاه آموزشی اقتصاد میراث فرهنگی در لار+عکس

کارگاه آموزشی اقتصاد میراث فرهنگی و فرصت های سرمایه گذاری در این حوزه در لار برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، کارگاه اقتصاد میراث فرهنگی و فرصت های سرمایه گذاری…

کارگاه آموزشی اقتصاد میراث فرهنگی و فرصت های سرمایه گذاری در این حوزه در لار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، کارگاه اقتصاد میراث فرهنگی و فرصت های سرمایه گذاری این حوزه در سالن همایش برج علم و فناوری لارستان برگزار شد.

در این کارگاه دوساعته که تدریس آن توسط امیرحسین یگانه؛ کارشناس ارشد اقتصاد از دانشگاه بوشهر و با استقبال مطلوب شرکت کنندگان صورت پذیرفت، مباحثی نظیر؛ فرصت های سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین راههای تامین سرمایه از بخش خصوصی و دولتی در جهت پیشرفت و شکوفایی لارستان مورد بررسی قرار گرفت.

از دیگر‌ مباحث مهم ارائه شده در این کارگاه می توان به بررسی تجربه های موفق کشورها و شهرهای دیگه در زمینه برندسازی، بررسی پتانسیل های منطقه در زمینه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، راه های تامین مالی پروژه های این زمینه از نهاد های دولتی و بخش خصوصی، ایجاد ارتباط مناسب میان صنایع دستی و گردشگری، سرمایه گذاری در مجموعه های اسکناس، سکه و تمبر اشاره کرد.

شایان ذکر است مهندسان معمار و مرمت آثار باستانی؛ سرمایه گذاران این حوزه، برخی از مسئولان و برگزارکنندگان تورهای گردشگری از شهرهای لار، لامرد، گراش، اوز و کرمستج در این کارگاه شرکت کردند.

در پایان به شرکت کنندگان دوره مدرک پایان دوره معتبر اعطا شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۷:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین