جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

فرماندار ویژه لارستان: یگیر احداث خانه کشتی در شهرقدیم لار هستیم

      فرماندار ویژه لارستان گفت: پیگیر احداث خانه اختصاصی کشتی در شهرقدیم لار هستیم. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، داود عسکرپور…

 

 

 

فرماندار ویژه لارستان گفت: پیگیر احداث خانه اختصاصی کشتی در شهرقدیم لار هستیم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، داود عسکرپور و محمدحسن معصومی؛ مسوول و رئیس کمیته لیگ هیئت کشتی لارستان با فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفت و گو کردند.

در ابتدای این نشست، مسوولان هیئت کشتی لارستان به بیان مسائل و مشکلات این هیئت به ویژه نبود سالن اختصاصی کشتی در شهرقدیم لار با توجه به علاقه زیاد جوانان این منطقه به رشته ملی کشورمان اشاره کردند.

سپس داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان در سخنانی تصریح کرد: هیئت کشتی لارستان پیگیر راه اندازی رشته کشتی در شهرقدیم لار است و ما هم با خیرین وارد مذاکره شده ایم و تاکنون نتیجه خوبی حاصل شده است.

وی افزود: کشتی لارستان از سال های دور مقام های متعددی را در سطح کشور و بین المللی کسب کرده است از این رو با توجه به پتانسیل و ظرفیت موجود، نهایت همکاری با این هیئت را خواهیم داشت.

دهقان ادامه داد: پس از روند امور اداری برای در اختیارقراردادن زمین مورد نظر، استارت احداث خانه کشتی اختصاصی در شهرقدیم لار با همکاری هیئت کشتی لارستان و خیرین کلید می خورد که امیدواریم این امر به زودی محقق شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۵:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “فرماندار ویژه لارستان: یگیر احداث خانه کشتی در شهرقدیم لار هستیم”

  1. ناشناس گفت:

    اقای فرماندار محترم پیگیر همه کارها هستند ولی از نتیجه کار هیچ خبری نیست.هرشخص ویا هر تشکلی به فرمانداری مراجعه میکنند با قول مساعد اقای فرماندار روبرو میشود ولی از نتیجه کار خبری نیست,. . چرا معلوم نیست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین