شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

گزارش سایت کشوری «ورزش سه» از بکارگیری فناوری VAR در جام خلور لارستان

مسابقات سوپرجام فوتسال در جنوب ایران به میزبانی تیم روستایی اتحاد خلور با استفاده از VAR برگزار می‌شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از ورزش سه، در حالی که…

مسابقات سوپرجام فوتسال در جنوب ایران به میزبانی تیم روستایی اتحاد خلور با استفاده از VAR برگزار می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ورزش سه، در حالی که تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران و هواداران آنها سال‌هاست چشم انتظار استفاده از VAR هستند یک دوره مسابقات تحت عنوان سوپرجام لارستان با حضور ۱۶ تیم مطرح و برتر از جنوب فارس و هرمزگان به میزبانی تیم اتحاد خلور لارستان با استفاده از کمک داوران ویدیویی برگزار می‌شود.

روستای خلور که جمعیتی قریب به ۱۰۰۰ نفر دارد از توابع بخش صحرای باغ در شهرستان لارستان در جنوب استان فارس است که برای برگزاری این مسابقات با بهره‌گیری از سرمایه گذاری بخش خصوصی تصمیم به استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی گرفته‌ است.

سید هاشم هاشمی مدیرعامل باشگاه اتحاد خلور در این باره گفت: در این مسابقات از دوربین‌های بسیار با کیفیتی جهت ساز و کار VAR استفاده خواهد شد که هزینه زیادی خواهد داشت. در بازی‌ها بین ۴ تا ۶ دوربین برای کمک داور ویدیویی در نظر گرفته شده و یک داور مخصوص این کار خواهیم داشت که از اتاق مخصوص با داور بازی در ارتباط خواهد بود. حتی تلویزیونی برای بازبینی صحنه‌ها برای داور در نظر گرفته‌ایم و دو دوربین بر روی خط دروازه قرار خواهد داشت. تلاش ما این است که مسائل مهم درون زمین به VAR کشیده شود تا حقی از تیم‌ها ضایع نگردد.

گفتنی است تیم‌های الجسور زروان، اوز جوان، شاهین اوز، اتحاد گراش، گراش جوان، منتخب خور، کشاورز چاه نهر، امواج براک، هیئت فوتبال بیرم، شهید چمران لارستان، کوماتسو بندرعباس هرمزگان، آیندگان هرمزگان، لاخوری زنگارد بستک، تعاونی کهورستان بندرخمیر، ابوخالد کوخرد بستک در این مسابقات که جوایز میلیارد ریالی به برندگان اعطا می‌شود حضور دارند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “گزارش سایت کشوری «ورزش سه» از بکارگیری فناوری VAR در جام خلور لارستان”

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین