شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

سرپرست جدید بیمارستان بیرم منصوب شد

با ابلاغ معاون درمان دانشگاه، سرپرست بیمارستان بیرم منصوب شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان طی ابلاغی از سوی دکتر محمد آزادگان معاون درمان دانشگاه، دکتر…

با ابلاغ معاون درمان دانشگاه، سرپرست بیمارستان بیرم منصوب شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان طی ابلاغی از سوی دکتر محمد آزادگان معاون درمان دانشگاه، دکتر مهسا نایبی خیاط قوچانی متخصص زنان و زایمان بیمارستان حضرت علی اصغر (علیه السلام) بیرم به سمت سرپرست آن مرکز منصوب شد. در این ابلاغ می خوانیم:

نظر به مراتب تعهد و توانمندی علمی و اجرایی سرکارعالی، به مــوجب ایــن ابلاغ به عنوان «سـرپـرست بیمارستان علی اصغر (ع) بیرم» منصوب می گردید تا با استعانت از الطاف الهی و حسن تدبیر در انجام امور محوله، برابر ضوابط و مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با توکل به خداوند متعال، تعامل شایسته با مدیران دانشگاه و همکاری سازنده برون بخشی و براساس اهداف، سیاست ها و برنامه‌های وزارت متبوع و دانشکده در ارتقاء کیفیت خدمات درمانی با استفاده از تمامی توان همکاران آن مرکز، موفق و مؤید باشید .

 

دکتر محمد آزادگان

معاون درمان دانشگاه

 

گفتنی است در پایان از زحمات و تلاش‌های دکتر محبوبه انصاری رییس پیشین بیمارستان علی اصغر (ع) بیرم تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۵:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین