پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

بخش‌های غیرفعال بیمارستان بیرم پس از ماهها تعطیلی، فعال شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لارستان گفت: با افزایش ضریب اشغال تخت، بخش های غیرفعال بیمارستان بیرم پس از ماهها تعطیلی، فعال شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لارستان گفت: با افزایش ضریب اشغال تخت، بخش های غیرفعال بیمارستان بیرم پس از ماهها تعطیلی، فعال شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محمدآزادگان، از افزایش ضریب اشغال تخت در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) بیرم خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ و با اتخاذ یک سری سیاست های کلی در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم شریف بخش بیرم، شاهد اعتماد بیشتر این عزیزان و به تبع آن افزایش ضریب اشغال تخت و مراجعه بیماران بستری در این بیمارستان بودیم.

وی افزود: این روند ادامه داشت به گونه ای که آمار بستری در شش ماهه نخست ۱۴۰۲ با رقم ۱۲۵۷ مورد بستری در مقایسه با همین آمار در مدت مشابه سال گذشته با رقم ۸۸۵ نفر بستری، تغییرات محسوسی را شاهد بود.

دکتر آزادگان تشریح کرد: این استقبال و اعتماد مردم، پویایی را به بیمارستان بازگردانده و باعث شده علاوه بر تکمیل شدن ظرفیت برخی بخش ها از جمله زنان، داخلی و اطفال، بخش های تعطیل را نیز مجددا فعال و به گردونه خدمت بازگرداند.

معاون درمان دانشگاه ضمن تقدیر از اعتماد و همراهی مردم منطقه خاطر نشان کرد: بدون شک مجموعه علوم پزشکی لارستان در حوزه های متعدد در صدد است تا با ارتقا خدمات، جذب نیروهای کارآمد و توجه به نیازهای زیرساختی، گامی در جهت تحقق اهداف متعالی دانشگاه و کسب رضایت عموم مردم بردارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین