سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بودجه LDR و پانسیون بیمارستان آماده است

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه بودجه LDR و پانسیون بیمارستان آماده است، گفت: در سال گذشته کمک های مالی بسیاری به بیمارستان بیرم…

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه بودجه LDR و پانسیون بیمارستان آماده است، گفت: در سال گذشته کمک های مالی بسیاری به بیمارستان بیرم شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، رامین اقتداری در نشست با هیات امنای بیمارستان حضرت علی اصغر علیه السلام بیرم در خصوص آخرین تحولات حوزه سلامت بیرم اظهارداشت: مبلغ قابل توجهی برای LDR و پانسیون آماده است که با توجه به این موضوع که حواله های ۱ تا ۵ از منابع تملک نیستند نیاز به جابجایی دارد تا بتوان آن را هزینه کرد که در این صورت می توان تا دهه فجر شاهد افتتاح LDR باشیم.

وی با اشاره به عدم استفاده از دیزل ژنراتوری که تهیه شد تصریح کرد: در خواست یک دیزل ژنراتور قوی تر کرده ایم که آن هم موافقت شده اما تهران زمان تخصیص بودجه را مشخص نکرده است.

اقتداری افزود: در بحث فاضلاب بیمارستان نیز که یکی از مشکلات آن مرکز درمانی است، شرکتی از اصفهانی را دعوت کردیم که از نزدیک از مرکز بازدید کرده و با توجه به اینکه سیستم متمرکزی ندارد امیدواریم در این موضوع نیز بتوانیم مشکل را حل کنیم.

وی با اشاره به خدمات و کمک هایی که به بیمارستان حضرت علی اصغر علیه السلام بیرم شده است خاطرنشان کرد: موارد زیادی در طول سال به این مرکز اختصاص داده می شود که تنها یک قلم آن ۶ میلیارد ریال مواد غذایی مورد نیاز بوده و یا خرابی تابلو برق که معادل یک میلیارد ریال هزینه برداشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه تصریح کرد: بیمارستان حضرت علی اصغر علیه السلام بیرم باید بتواند درآمد خود را افزایش دهد و مشکلات گزارش دهی در این زمینه را نیز حل کند چرا که برخی ارقام به طور واضح نمی تواند صحیح باشند و همچنین افزایش درآمد در سه ماهه اول نیز که ۴۲ درصد نوشته شده است که البته تاکنون مبلغ آن دریافت نشده است.

ابوالقاسم محمدنیا نماینده تام دانشکده در وزارت برای پیگیری دستگاه سی تی اسکن بیرم در خصوص آخرین وضعیت این دستگاه اظهارداشت: چند سال پیش قراردادی با خیرین بیرم بسته و نامه نگاری‌های لازم با نماینده و دانشکده علوم پزشکی انجام شد. آن زمان وزیر وقت دکتر نمکی نیز دستور داد و با هیئت امنای ارزی نیز قرارداد منعقد گردید به گونه‌ای که دستگاه در آن زمان ۶ میلیارد تومان هزینه داشت و بنا بود ۳ میلیارد اول پرداخت شود که متاسفانه با شیوع کرونا این امر از سوی دانشکده محقق نشد.

وی تصریح کرد: پس از آن و با حضور دکتر سلمان‌پور ابلاغ تام پیگیری این موضوع در وزارت برای بنده صادر شد و ریاست دانشگاه نیز شخصا هم از جانب وزارت و هم نهاد های حمایتی از جمله بنیاد مستضعفان بنیاد برکت و استانداری و سایر نهادها این موضوع را پیگیری کرد.

محمدنیا افزود: بنیاد مستضعفان خریداری دستگاه را به شرکت اسکان واگذار کرد که آن شرکت با این موضوع موافقت نکرد. در جریان سیل بیرم هم بنیاد برکت برای کمک به خرید این دستگاه موافقت کرده بود که با تغییر مدیریت این بنیاد متاسفانه این قضیه نیز منحل شد.

وی بیان کرد: با توجه به پیگیری‌ها هم اکنون دستگاه سی تی اسکن بیرم در لیست سفارشات قرار دارد اما باید در وزارت در اولویت لیست قرار داده شود و با توجه به نامه رئیس جمهور و خانواده شهیدان امنیت در این خصوص نیز تلاش ها ادامه داشت اما با توجه به تحریم‌ها گفتند دستگاهی در کشور وجود ندارد.

محمدنیا خاطرنشان کرد: اکنون نیاز دارد که موافقت کمیسیون ماده ۲۰ برای این دستگاه اخذ شده و وزیر و یا معاون او بیرم را در اولویت لیست قرار دهد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۶:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین