پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

 آغاز به کار پروژه‌های برزمین مانده بیمارستان بیرم

پروژه های برزمین مانده بیمارستان بیرم با تامین اعتبار ۲۰ میلیارد و‌ ۳۵۰ میلیون ریالی دانشکده علوم پزشکی لارستان آغاز بکار کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا…

پروژه های برزمین مانده بیمارستان بیرم با تامین اعتبار ۲۰ میلیارد و‌ ۳۵۰ میلیون ریالی دانشکده علوم پزشکی لارستان آغاز بکار کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان از بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) بیرم، دکتر مهسا نائبی، سرپرست مرکز از آغاز پروژه های عمرانی این بیمارستان خبر داد و اظهار داشت: در پی نشست مشترک معتمدین و خیرین بخش بیرم با مسولین ستادی دانشکده جهت پایان دادن به برخی طرح‌های بر زمین مانده، پس از سالها توقف، با دستور رییس دانشکده ، اعتبار مورد نیاز جهت آغاز به کار مجدد سه پروژه تامین شد.

وی خاطر نشان کرد: در پی این تامین اعتبار، بهسازی و بازسازی فضای فیزیکی آزمایشگاه با هدف استانداردسازی واحدهای درمانی و بالا بردن کیفیت خدمات ارایه شده به بیماران، با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال آغاز شد.

سرپرست بیمارستان افزود: طی چند روز گذشته نیز ساخت ساختمان LDR (تسهیلات زایمان) مرکز نیز که سالها نیمه کاره رها شده، با اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی، آغاز شده و با روند پیشرفت فعلی، در تلاشیم بتوانیم این پروژه را در بهمن ماه به بهره برداری برسانیم.

دکتر نائبی ضمن تشکر از حمایت‌های مجموعه علوم پزشکی لارستان تصریح کرد: مکرراً ثابت شده که تعامل موثر دولت و خیرین، بارهای زیادی را از زمین برداشته و توانسته اقدامات ماندگاری را رقم بزند. امیدواریم این گونه تعاملات بیش از پیش ادامه داشته و بتوانیم شاهد پیشرفت منطقه در جای جای تحت پوشش علوم پزشکی لارستان باشیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین