چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

۶۰ معلم فعال کانون های مساجد جنوب فارس تجلیل شدند

    اخوت گفت: به مناسبت روز معلم از ۶۰ نفر فرهنگیان و معلمان فعال در کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس تجلیل شد. به گزارش میلاد لارستان محمدابراهیم…

 

 

اخوت گفت: به مناسبت روز معلم از ۶۰ نفر فرهنگیان و معلمان فعال در کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان محمدابراهیم اخوت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: به مناسبت روز معلم از ۶۰ نفر از فرهنگیان و معلمان که در کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس در حال فعالیت هستند تجلیل شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس افزود: این افراد که غالباً مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد و یا ارکان کانون هستند فعالیت های فرهنگی و هنری و آموزشی خود را در مساجد شهرستان های لار، خنج،‌ گراش، ‌اوز، جویم و مُهر انجام می دهند.

وی بیان کرد: در راستای تکریم از مقام شاخص شامخ معلم همچنین به پاس تلاش های معلمان عضو کانون های مساجد از طرف ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس به رسم ادب و تواضع لوح تقدیر تهیه و تقدیم آنها شد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس ضمن تقدیر و تشکر از آموزگاران که همواره در حال آموزش و پرورش نسل آینده هستند، گفت: برگزاری همایش فرهنگیان همکار در کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس جهت هم اندیشی و تبادل تجربیات و همچنین آشنایی بیشتر با یکدیگر در دستور کار این نهاد است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۴:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین