پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تجلیل از معلمان نمونه ملی، کشوری و منطقه ای لارستانی

آیین بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه ملی، کشوری و منطقه ای در لارستان برگزار شد. با حضور داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام…

آیین بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه ملی، کشوری و منطقه ای در لارستان برگزار شد.

با حضور داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام دکتر رمضانی امام جمعه موقت لارستان ، عبدالحمید اخوان معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان، معاونین فرماندار، رؤسای ادارات و جمع کثیری از بازنشستگان و شاغلین فرهنگی ؛ آیین بزرگداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام معلم در تالار فرهنگیان لارستان برگزار شد.

این مراسم با استقبال و خوشامدگویی مدیران ادارات لارستان از معلمان، ارائه گزارش یکساله اخوان مدیر جوان و خلاق آموزش و پرورش لارستان، مقاله دانش آموزی، خاطره گویی توسط بازنشستگان، اجرای میان پرده طنز سهراب سبحانی، رونمایی از سرود و نماهنگ جذاب دختران دبستان شهدای فرهنگی، اجرای کار زیبای فریاد خواجوی خواننده لارستانی و تجلیل از معلمان نمونه ملی، کشوری و منطقه ای و همچنین تقدیر از فرهنگیان پژوهشگر، با اجرای رضا حیدری همکار فرهنگی و مجری توانمند لارستانی در فضایی صمیمی به یادگار ماند.

همچنین در آیین جداگانه ای از معلمان نمونه ملی و کشوری و منطقه ای لارستان در نمازجمعه ۲۲ اردیبهشت ماه توسط امام جمعه و مسئولین تجلیل شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۴:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین