پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

احمدی: لزوم ايجاد مراكز آموزش‌عالي ويژه فرمانداري‌ها

دكترسيدمحمد احمدي استاندار فارس در ديداری با رئیس واحد آموزش عالی مؤسسه علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی کشور، گفت: ايجاد اين مراكز با توجه به اينكه مسائل و موضوعات…

دكترسيدمحمد احمدي استاندار فارس در ديداری با رئیس واحد آموزش عالی مؤسسه علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی کشور، گفت: ايجاد اين مراكز با توجه به اينكه مسائل و موضوعات پيش‌روي فرمانداران و شاغلان در فرمانداري‌ها، تنوع زيادي پيدا كرده، ضروري است. استاندار فارس تاكيد كرد:

توانمندسازی نیروهای دستگاه‌های اجرایی در روستاها و حتی شوراها به صورت برنامه‌ریزی شده و کوتاه مدت باید از اهداف مهم این مراکز باشد. احمدي همچنين يادآور شد كه ايجاد و توسعه مراكز علمي كاربردي مي‌تواند توان علمي در مواجه با مسائل و مشكلات متنوع را متناسب با نياز روز، ارتقا داده و مسئولان را در رفع مشكلات ياري دهند.

براساس اين گزارش معاون هماهنگي امور عمرانی استانداری فارس نیز خاطرنشان كرد: مراكز علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی تربیت نیرو برای شهرها و روستاها را بر عهده دارد. خليل رضائيان افزود: با توجه به اینکه آموزش‌عالی خود به اندازه کافی تنوع دارد، آن چیزی که در این مؤسسات مهم است کاربردی بودن رشته‌هایی است که در این مراکز ارائه می‌شود.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از تسنیم، رضائيان توانمند شدن نیروهای شاغل در شهرداری‌ها و دهياري‌ها با ارائه آموزش‌هاي ضمن خدمت يكي از راهكارهاي ارتقا سطح كيفي خدمات است، گفت: امروز دفتر شهری و دفتر روستایی در استانداری‌ها تشکیل شده که با تشکیل این مؤسسات باید  ارتباط منطقی و منظمی با شهرداری و دهیاری‌ها هم ایجاد شود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۶:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین