پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

سرمربی بانوان هندبالی لارستان: با تیم امید، تیم‌های مدعی را شکست دادیم

  سرمربی تیم چمران لارستان با اظهار اینکه با بازیکنان امیدمان که در لیگ کشور درخشش داشتند وارد لیگ برتر بزرگسالان شدیم، گفت: طبیعی است که تیمی که ۸۰ درصد…

 

سرمربی تیم چمران لارستان با اظهار اینکه با بازیکنان امیدمان که در لیگ کشور درخشش داشتند وارد لیگ برتر بزرگسالان شدیم، گفت: طبیعی است که تیمی که ۸۰ درصد بازیکنانش جوان هستند شروع خوبی نداشته باشد اما رفته رفته بازیکنان ما به خودباوری رسیدند طوری که تیم های سپاهان اصفهان و تیم بافق یزد که قهرمان شد را شکست دادیم و در برابر شاملی کازرون هم که نایب قهرمان شدند خوب بازی کردیم و میلی متری باختیم.

معصومه بزرکار که تیمش با درخشش در لیگ برتر به مقام سوم دست یافت روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار میلاد لارستان، اظهارکرد: ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه در لیگ برتر موجب پویایی لیگ شد و کیفیت مسابقات را بالا برد ضمن اینکه بازیکنان ملی پوش هم در تیم ها تقسیم شده بودند و این امر کمک کرد رقابت ها ی پایاپایی را شاهد باشیم.

 

هندبال فارس نیاز به حمایت بیشتر مسئولان دارد

این معلم ورزش لارستانی که تیم هندبال شهید چمران را در سال ۹۰ پایه‌گذاری کرد، ادامه داد:‌ درخشش تیم های بانوان و آقایان شهید شاملی کازرون و بانوان شهید چمران لارستان در لیگ برتر بیانگر ظرفیت این رشته در جای جای استان فارس است که توسط بخش خصوصی و در شرایط سخت اقتصادی اداره می شود.

بزرکار بیان کرد:‌ مدیران باشگاه شاملی و چمران انتطار دارند حال اینکه سه تیم را در لیگ برتر دارند، حمایت بیشتری از سوی مسئولان استان، اداره کل ورزش و هیات هندبال صورت گیرد تا آنها در ادامه این راه پُر هزینه و از طریق ورزش که موجب نشاط و شادمانی در جامعه می شود، ‌دلسرد نشوند.

وی ادامه داد: لارستان از نظر بعد مسافت دورترین منطقه در مسابقات بود و برای سفر نیاز به هزینه های زیادی داشتیم و از آنجا که بلیت هواپیما گران است، ناگزیر شدیم تمام بازی های خارج از خانه را با اتوبوس سفر کنیم که خستگی راه روی بازیکنان تاثیر منفی گذاشته بود.

 

با تیم امید شرکت کردیم پدیده مسابقات شدیم

سرمربی تیم چمران لارستان با اظهار اینکه با بازیکنان امیدمان که در لیگ کشور درخشش داشتند وارد لیگ برتر بزرگسالان شدیم، گفت: طبیعی است که تیمی که ۸۰ در صد بازیکنانش جوان هستند شروع خوبی نداشته باشد اما رفته رفته بازیکنان ما به خودباوری رسیدند طوری که تیم های سپاهان اصفهان و تیم بافق یزد که قهرمان شد را شکست دادیم و در برابر شاملی کازرون هم که نایب قهرمان شدند خوب بازی کردیم و میلی متری باختیم.

 

بازیکنان ما شاهکار کردند

بزرکار افزود:‌ کسب مقام سوم و درخشش در لیگ برتر شاهکاری بود که بازیکنان ما کردند و نشان دادند جای رشد و پیشرفت دارند که در آینده حرف های زیادی در سطح ملی خواهند زد برای همین هم باید قدر این استعدادها بدانیم و بروی آنها سرمایه گذاری و حمایت بیشتری صورت گیرد.

 

هیات هندبال فارس بدنبال جذب اسپانسر باشد

وی با اظهار اینکه هیات هندبال و اداره کل ورزش و جوانان باید به دنبال جذب حامی مالی (اسپانسر) برای تیم های لیگ باشند، بیان کرد:‌ از هیات و اداره کل ورزش و جوانان انتظار داریم با رایزنی زمینه جذب اسپانسر را برای تیم ها فراهم کنند.

هندبال تنها رشته توپی موفق در فارس

وی تاکید کرد: ‌هیات هندبال فارس هزینه یک سفر ما را پرداخت کرد در حالی که ما در لیگ برتر باید ۶ دیدار را خارج از خانه بازی می کردیم که هزینه زیادی با توجه گرانی روی دست مدیران باشگاه می گذارد برای همین هم نیاز به حمایت بیشتر مسئولان استان داریم چرا که هندبال تنها رشته توپی در فارس است که همه ساله به ویژه امسال در سطح اول کشور موفق بوده است.

 

قضاوت ضعیف برخی داوران روی نتایج تاثیر گذار بود

سرمربی تیم شهید چمران در مورد قضاوت مسابقات هم گفت:‌ داوران هم خوب و هم ضعیف قضاوت کردند طوری که روی نتایج تیم ها تاثیرداشت و تیم ما برابر هرمزگان متضرر شد که در نتایج تاثرگذار بود و گرنه جایگاه بهتری کسب می کردیم با این حال اشتباهات صورت گرفته توسط داوران هیچ کدام عمدی نبود اما فدراسیون باید در زمینه آموزش داوران کلاس های بیشتری برگزار کند.

 

از دسته دوم تا لیگ برتر با امیدها

وی گفت:‌ ازسال ۸۶ کار مربیگری را با تیم چمران در لیگ دسته دوم شروع کردم و سپس به دسته یک و لیگ برتر صعود کردیم تا سال ۹۷ که تیم از لیگ برتر به دلیل عدم حمایت از سرمایه گذار باشگاه کنار رفت اما همچنان روی تیم های پایه باشگاه کار می کردیم.

برزکار افزود:‌ در سال هایی که به عنوان کمک مربی کار می کردم درس های زیادی از سر مربیان تیم همچون خدیجه قانع، ‌نشمین شافعیان و ناهید غارسی یاد گرفتم که تشکر می کنم.

سرمربی تیم چمران لار ادامه داد:‌ تیم امید باشگاه را روانه مسابقات کشوری کردیم که با درخشش در این مسابقات، سرمایه گذار باشگاه تصمیم گرفت تیم را روانه لیگ برتر بزرگسالان کند که موفق به کسب نتایج خوبی شدیم و روی سکوی سوم قرار گرفتیم.

 

شاکله تیم را حفظ می کنیم

برزکار افزود: برای فصل آینده لیگ برتر قصد داریم شاکله تیم را حفظ کنیم و سپس بازیکنان مورد نیاز را به خدمت خواهیم گرفت تا با قدرت ظاهر شویم هر چند نیاز به حمایت مسئولان داریم.

سرمربی تیم چمران لارستان تاکید کرد:‌ در راه موفقیت تیم افراد زیادی کمک کردند و ماحصل یک کار تیمی بود که می توان به همکاری ابراهیم خوشلقا ،‌ فاطمه کاملی، معصومه شعبانی، ‌سمیرا علی رمایی و آقای جعفری و همچنین مدیر باشگاه مسعود راستی اشاره و تقدیر کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۷:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین