یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5
رئیس اداره صنعت و معدن لارستان:

طرح نظارت بر بازار ویژه نوروز ۹۵ در لارستان اجرا می‌شود

میلاد لارستان: رئیس اداره صنعت و معدن لارستان گفت: طرح نظارت بر بازار ویژه نوروز ۹۵ در این شهرستان برای جلوگیری از اجحاف حق مسافران و مردم اجرا می‌شود.

 رئیس اداره صنعت و معدن لارستان گفت: طرح نظارت بر بازار ویژه نوروز ۹۵ در این شهرستان برای جلوگیری از اجحاف حق مسافران و مردم اجرا می‌شود.

علی محمد ابراهیمی‌زاده در گفت و گو با میلاد لارستان با بیان اینکه هر ساله طرح‌های نظارتی ایام خاص و به‌ویژه روزهای پایانی سال در سراسر کشور اجرا می‌شود، اظهار داشت: طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۵ از ۱۵ اسفندماه شروع و تا ۱۵ فروردین ماه این مهم قابل اجراست.

وی افزود: این طرح برای نظارت بر عرضه کالا و خدمات سطح شهرستان لارستان اجرا می‌شود و به دلیل موقعیت مناسب لارستان در جذب مسافران نوروزی این طرح برای جلوگیری از اجحاف حق مسافران و مردم اجرا می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان با اشاره به اینکه بازرسان تمامی اصنافی را که به هر نحوی به ارائه خدمات و عرضه کالا می‌پردازند مورد نظارت و بازرسی قرار می‌دهند، تصریح کرد: در زمره طرح نظارتی رستوران‌ها، مجتمع‌های بین راهی، پمپ بنزین‌ها، تعمیرگاه‌ها، واحدهای صنفی خرده‌فروش و غیره مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه در صورت افزایش خودسرانه قیمت عرضه کالا و خدمات و محرز‌شدن آن موارد توسط بازرسان، با صنف متخلف برخورد می‌شود، گفت: در گشت‌های مشترک نماینده تعزیرات حکومتی و یک قاضی حضور دارند و به صورت سیار در آن لحظه جرائم بررسی و ابلاغ می‌شود.

ابراهیمی‌زاده افزود: همشهریان و مسافران می‌توانند از طریق سامانه ۱۲۴ شکایات و پیشنهادات خود را با اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان در میان بگذارند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۴:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین