پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

طرح توقیف خودرو‌های متخلف و حادثه‌ساز در لارستان

  فرمانده انتظامی لارستان از تداوم اجرای طرح توقیف خودرو‌های متخلف و حادثه ساز در سطح این شهرستان خبر داد. سرهنگ سید محمد یوسفی گفت: به منظور ارتقاء انضباط و…

 

فرمانده انتظامی لارستان از تداوم اجرای طرح توقیف خودرو‌های متخلف و حادثه ساز در سطح این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محمد یوسفی گفت: به منظور ارتقاء انضباط و امنیت ترافیکی در سطح معابر، خودرو و موتورسیکلت‌هایی که با حرکات نمایشی و ایجاد صدای ناهنجار برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کنند و موجبات برهم خوردن نظم ترافیکی می‌شوند توسط پلیس توقیف و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

او ضمن تقدیر از عموم شهروندان قانونمند که با رعایت قوانین رانندگی باعث انضباط ترافیکی می‌گردند، گفت: پلیس اجازه نخواهد داد تعداد قلیلی از رانندگان قانون گریز با تخلفات و اعمال هنجارشکنانه خود امنیت و آرامش دیگر شهروندان را برهم زنند.

فرمانده انتظامی لارستان با تأکید بر عزم جدی پلیس در رصد خودرو‌های متخلف و حادثه ساز در سطح معابر شهر لارستان با استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات خود و همچنین تقویت و گسترش گشت‌های کنترل محسوس و نامحسوس پلیس در طول شبانه روز، گفت: به طور قطع تخلفات خودرو‌های حادثه‌ساز از دید تیزبین پلیس پنهان نخواهد ماند و این خودرو‌ها ضمن اعمال قانون، به مدت ۱۵ روز توقیف و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف ۱۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در روز گذشته، ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای هموطنان عزیز، از شهروندان خواست با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی یاریگر پلیس در اجرای نظم و انضباط ترافیکی در سطع معابر باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

 

کشف ۲ دستگاه فلزیاب قاچاق در اوز

 

فرمانده انتظامی شهرستان اوز از کشف ۲ دستگاه فلزیاب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ هادی محمدیان گفت: ماموران انتظامی شهرستان اوز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در اطراف یکی از محلات قدیمی به انگیزه گنج‌یابی فعالیت غیرمجاز می‌کند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و ضمن دستگیری یک نفر، در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۲ دستگاه فلزیاب خارجی قاچاق را کشف کنند.

سرهنگ محمدیان با بیان اینکه متهم روانه دادسرا شد، گفت: صیانت از آثار تاریخی و ملی وظیفه همگانی است و از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هر نوع تخلف مراتب را از طریق ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۶:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین