شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

هتل‌ فرودگاهی در لارستان و ۲۳ شهر کشور احداث می‌شود

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز فرآیند اجرایی احداث هتل‌های فرودگاهی در ۲۳ شهر کشور خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری…

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز فرآیند اجرایی احداث هتل‌های فرودگاهی در ۲۳ شهر کشور خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری مهر، هادی یوسف پور آذری عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: با پیگیری و تلاش معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی و تصویب هیئت مدیره، فرآیند اجرایی احداث ۲۳ هتل و تأسیسات گردشگری در فرودگاه‌های واجد شرایط کشور که دارای اراضی مستعد هستند، آغاز شد.

راهبر معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی هدف از این اقدام را ایجاد زمینه‌های مناسب همکاری و مشارکت بخش خصوصی کشور برای رفاه عمومی مسافران، توسعه گردشگری، ایجاد کسب و کار، اشتغال زایی و افزایش بهره‌وری از اراضی و امکانات فرودگاه‌ها عنوان کرد و افزود: در گام اول این اقدام یک تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، منعقد شده که این تفاهم نامه مسیر را جهت مشارکت بخش خصوصی در توسعه همه جانبه صنعت گردشگری و افزایش خدمات مناسب و استاندارد به مردم، هموار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هتل‌ها و تأسیسات گردشگری مذکور در اراضی مستعد فرودگاه‌های شیراز، آبادان، اردبیل، ارومیه، بندرعباس، ایلام، بجنورد، بندرلنگه، بوشهر، تبریز، بیرجند، خرم‌آباد، زابل، زاهدان، رشت، سنندج، طبس، کرمان، گرگان، کرمانشاه، لارستان، یاسوج و یزد احداث خواهند شد، افزود: کلیه هماهنگی‌های لازم جهت انجام پروژه‌ها زیر نظر معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی با همکاری معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انجام می‌شود.

یوسف پور آذری در پایان ضمن استقبال از شرکت‌های فعال در حوزه گردشگری برای همکاری در این خصوص، از انتشار فراخوان دعوت از سرمایه‌گذاران در آینده نزدیک خبر داد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۶:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “هتل‌ فرودگاهی در لارستان و ۲۳ شهر کشور احداث می‌شود”

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین